Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Doe hier de slaaptest!

Heeft u wel eens slaapproblemen of last van snurken, vermoeidheid of concentratieproblemen?
Doe dan onderstaande medisch erkende slaaptest van Dokter.nl, om ernstige gezondheidsproblemen te voorkomen. De uitslag van de vragenlijst geeft aan of er bij u wel of geen verhoogd risico is op een slaapstoornis.

Geef aan wat op u van toepassing is:

1. U snurkt
Maak a.u.b. een keuze

2. Bent regelmatig vermoeid
Maak a.u.b. een keuze

3. Last van apneus  (door partner vastgestelde ademstops tijdens slaap)
Maak a.u.b. een keuze

4. Hoge bloeddruk
Maak a.u.b. een keuze

5. U heeft duidelijk last van overgewicht (BMI= bodymassindex > 35)
Maak a.u.b. een keuze

6. Ouder dan 50 jaar
Maak a.u.b. een keuze

7. Halsomvang is meer dan 40 cm
Maak a.u.b. een keuze

8. U bent een man
Maak a.u.b. een keuze

Uitslag vragenlijst

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang binnen enkele ogenblikken per mail de uitslag op uw ingevulde vragenlijst.

Achternaam
Vul a.u.b. uw achternaam in

Uw e-mailadres
Geef a.u.b. een e-mailadres op

Vink a.u.b. de algemene voorwaarden aan

Uw privacy zal te allen tijde gerespecteerd worden. Dat betekent dat er geheimhouding rust op uw persoonlijke en medische gegevens. Uw gegevens zullen dan ook nooit aan derden verstrekt worden.

Ik wil graag gebeld worden door een KNO-arts als er een substantieel risico bestaat op OSAS:

Uw telefoonnummer (optioneel)
Ongeldige invoer

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

wit oogwit

wit oogwit 23 sep 2003 13:36 #1

• kip
ik vraag me af wat ik moet eten en doen om mijn oogwit witter te krijgen. mijn oogwit is altijd een beetje troebel (adertjes, niet opvallend verder). ik eet verder voldoende groente en fruit en slaap meestal genoeg etc.

23 sep 2003 14:13 #2

• Anoniem
Niemand heeft superwitte oogwitten. Iedereen heeft er wel een rood adertje doorheen lopen en anders kan het aldtij heel ietsje gelig uitzien maar superwitte oogwitten dat kun je denk ik wel vergeten. Je kunt het wel zo houden hoe je het nu hebt door gezond te leven en genoeg slaap te krijgen anders krijg je wel rode ogen.

24 sep 2003 00:43 #3

• Anoniem
Volgens mij werkt belladonna ook wel maar weet het niet zeker...

Re: wit oogwit 24 sep 2003 15:18 #4

• Wilma
Hoihoi,

Volgens mij is het inderdaad voor iedereen verschillend hoe wit je oogwit is, maar als je er zo mee zit kun je altijd bij de huisarts langsgaan toch. Of bij een iriscopist. Een iriscopist kent alle facetten van het oog heel goed, als er echt een achterliggende reden voor is, dan ziet die het wel. Succes.

Groetjes Wilma

24 sep 2003 20:02 #5

• joyce
Nee, belladonna doet niets aan het oogwit; het verwijdt de pupillen. Is een gevaarlijk en daarom verboden middel.

belladonna 15 feb 2004 12:12 #6

• jan
joyce schreef :
Nee, belladonna doet niets aan het oogwit; het verwijdt de pupillen. Is een gevaarlijk en daarom verboden middel.
belladonna is wannneer juist gebruik op constitutie niet gevaarlijk nog verboden het is een homeopatisch preparaat
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op