Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

nierbekontsteking

nierbekontsteking 01 feb 2007 17:50 #1

• annie dekker
is het zo dat als je nierbekontsteking altijd last van je blaas en met plassen hebt
bij mij is gezegd dat ik nierbekontsteking heb maar heb van beide geen last wel hele hoge koorts en een antibioticakuur gekregen maar de koorts blijft hoog en vreselijke hoofdpijn.

02 feb 2007 06:12 #2

• M
Hoelang heb je nu die kuur? binnen 2a3 dagen moet de koorts wel gaan zakken is dit niet het geval even de huisarts bellen.

je hoeft inderdaad geen pijn met plassen te hebben.

heel veel succes en beterschap M

nierbekontsteking 08 aug 2007 00:44 #3

• D
ik heb net voor de tweede keer een nierbekontsteking gekregen en ook ik heb hele andere klachten dan de "normale" verschijnselen bij een nierbekontsteking.
Bij mij denken ze altijd dat ik een griepje of virusje heb omdat het altijd bgint met keelpijn,hoofdpijn en nekpijn, misselijkheid en pijn in me hele onder en boven buik dat uitstraalt naar me zij en nieren.
Ik ben zelfs vorige week nog bij me huisarts geweest omdat ik weer klachten kreeg net als de eerste keer maar omdat ik misselijk was en pijn had in me boven en onderbuik zou ik wel een buikgriepje hebben, nou mooi niet dus !!!!
Maar het schijnt dat het moeilijk vast te stellen is bij mij omdat mijn urine schoon is en ze niks kunnen vinden tot dat ik koorts krijg en ze me bloed prikken om het ontstekings gehalte in me bloed te onderzoeken dan zien ze het wel omdat die veel en veel te hoog is
Het enige wat ik iedereen kan aanraden is heel veel water drinken om die nieren goed schoon te spoelen en niet aan je eige te twijfelen dat deed ik ook en nu heb ik helaas wel gelijk gekregen!!!
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op