Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Zere, droge, schrale en branderige lippen

Zere, droge, schrale en branderige lippen 13 sep 2007 11:43 #1

• Berdine
heb zelf als het lekker weer is, en de zon schijnt, de laatse tijd last van mijn lippen, ze worden heel schraal en droog,en gaan soms een beetje open, ook voelen ze branderig aan. Nu smeer ik het als ik er last van heb in met Hametum zalf, maar ik blijf het insmeren, en als het lekkere weer weer over, is heb ik er geen last meer van. Het is wel erg vervelend. Weet u soms wat ik er aan kan doen??of ben ik dan allergisch ergens voor... Hoop antwoord op mijn vraag te krijgen

Re:Zere, droge, schrale en branderige lippen 24 apr 2009 16:32 #2

• Ans
Dit gebeurt veel bij mensen die vaak aan de lippen likken. Niet meer doen dus, simpel.

Re:Zere, droge, schrale en branderige lippen 03 sep 2009 02:31 #3

• Anoniem
wie weet wat dit kan zijn
ik heb al een tijdje een droge en irriterende binnekant van m'n bovenlip
Er is verder weinig te zien

Re:Zere, droge, schrale en branderige lippen 31 okt 2009 00:25 #4

• Anoniem

Re:Zere, droge, schrale en branderige lippen 17 jul 2010 17:27 #5

• Marit
Heeii , nou ik heb het zelfde wat jij heb ik heb er heel veel last van . en ik heb dit al heel lang ongeveer 2 jaar . ik het is erg vervelend en het steurt ook uit .
ik smeer nu de heletijd vasaline maar dat help niet ik heb niet meer de laaste tijd gemeerd maar het blijf droog wat kan ik nu doen ?
en heeft het bij jou geholpen ?
en wat heb je gebruikt ?

groeten marit .

Re:Zere, droge, schrale en branderige lippen 17 jul 2010 17:47 #6

• kim
HELP HET DOET ZON ZEERRR.

Re:Zere, droge, schrale en branderige lippen 24 okt 2010 16:37 #7

• micciee
heey allemaal hopelijk kunnen jullie snel reactie geven, ik heb een hele zere lippen en ik heb van alles al geprobeerd vasaliene purol enz. heeft iemand mischien iets wat helpt ik hoor het graag
groetjes micciee

Re:Zere, droge, schrale en branderige lippen 26 okt 2010 19:23 #8

• anoniem
hoi
ik heb last van droge lippen en aan de zei kanten ik het erg schraal en het is rood, ook zetten me lippen erg op ik smeer het in me vaseline maar dat verzacht alleen de pijn wat moet ik er aan doen? Want ik loop erg voor schut

Re:Zere, droge, schrale en branderige lippen 26 okt 2010 20:55 #9

• Ilse
Weet je hoe het gekomen is dat je lippen zo droog zijn? Lik je bijvoorbeeld veel aan je lippen? En heb je de andere topics over dit onderwerp al gelezen met tips en behandelingen?
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op