Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Menstruatie na zwangerschap (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Menstruatie na zwangerschap

Menstruatie na zwangerschap 06 mrt 2007 12:33 #1

• Carola
Hallo,

Ruim 4 maanden geleden ben ik bevallen en werd na 8,5 week voor het eerst weer ongesteld daarna na 25 dagen weer. Nu had ik een week geleden weer ongesteld moeten worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd, ik heb een test gedaan en ben niet zwanger. Ik word 35 dit jaar en ik ben bang dat ik misschien in de vervroegde overgang zit hoewel ik geen opvliegers e.d. heb. Volgens mijn huisarts is het niet ongewoon dat de cyclus onregelmatig is na de bevalling maar meestal hoor je dat bij vrouwen die borstvoeding geven en dat heb ik dus niet gedaan. Wie heeft deze problemen ook (gehad) en wanneer werd bij jullie de menstruatie weer regelmatig? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen want ik word hier zo onzeker van.

Groetjes,

Carola
Moderators: Cheers, Tandor

Vind Dokter op