Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Geen menstruatie, wel ovulatie?????

Geen menstruatie, wel ovulatie????? 02 okt 2006 12:44 #1

• jellebel
Ik ben eind juni gestopt met de pil (vh Diana35) en tot op de dag van vandaag niet meer ongesteld geworden. Heb wel vaak steken onderin mijn buik en mijn buik is ook echt dik geworden!!! Kan me voorstellen dat de rommel die normaal uit je lichaam komt, nu zit te vervelen in mijn buik...

Vind er wel een eisprong plaats als je niet ongesteld wordt?
En hoe lang duurt het voordat alles weer normaal is???? Ik wil echt graag kinderen maar het lijkt nu of ik onvruchtbaar ben ofzo. Ik heb al eens gehoord dat het best een jaar kan duren voordat je normale cyclus weer terug is :-(

Kan je zwanger raken zonder dat je menstruatie terug is??

HELUUP!!!!!

ps ik heb al de nodige testen gedaan maar zijn allen nega!!!

02 okt 2006 20:22 #2

• Bambi
Ik zat met dezelfde vraag. Ik ben vorige maand met de pil gestopt en nu 2 dagen te laat. Ik maak me nog totaal geen zorgen, daar is het nog te vroeg voor, maar heb wel de arts gebeld. Het kan zo zijn dat je niet ongesteld word, maar wel je ovulatie hebt, alleen weet je dan niet wanneer. Het kan ook zijn dat deze uitblijft, maar dat kan altijd gebeuren, ook als je regelmatig menstrueert. Ze zei ook dat je dus heel goed kan zijn dat je gewoon vruchtbaar bent, dus kun je gewoon proberen om zwanger te worden. Het is alleen lastig omdat je niet weet wanneer je nou het vruchtbaarst bent.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes verder.
Groetjes Bambi

03 okt 2006 10:11 #3

• jellebel
Hey, fijn dat je reageert! Dus de dokter heeft tegen jou gezegd dat er wel een ovulatie kan plaatsvinden, dus dat je wel vruchtbaar bent of kan zijn??
Dat is heel wat anders als ik van de rest hoor... ik hoop dat je gelijk hebt!

Thnx!!

03 okt 2006 13:43 #4

• Bambi
ja, dat is wat de arts mij gezegd heeft. Omdat ik zelf nog niet ongi ben geworden, wilde ik weten of we het al wel kunnen proberen. De kans dat je gewoon zwanger wordt en dus vruchtbaar bent is gewoon aanwezig.
Veen succes verder!
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op