Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

menstruatie op gang brengen

menstruatie op gang brengen 05 okt 2006 14:40 #1

• Anoniem
Hallo!
Zijn er middeltjes of tips en trucs om je menstruatie weer op gang te krijgen. Ben 5 weken geleden met de pil gestopt en nog niet ongi geworden.
Ik hoor het graag!
Groetjes MB

05 okt 2006 19:25 #2

• Anoniem
Je bent niet zwanger ofzo?

Normaal gesproken kan het hooguit een paar dagen langer duren voordat je ongesteld wordt.
Anders zou ik toch echt aan zwangerschap denken. Andere dingen zijn zwaar ondergewicht en sommigen hebben dat, als ze de pil al een lange tijd slikken, ze niet meer ongesteld worden.
En anders toch echt even langs bij de dokter.

06 okt 2006 10:20 #3

• MB
Bedankt voor je reactie!
Heb eigenlijk niet aan kans op zwangerschap gedacht, maar mischien is dat wel zo? Dat zou snel zijn! Als het van het weekend nog niet zover is doe ik maar een test. Heb wel steeds het gevoel dat ik het moet worden, dat is dan toch ook vreemd?
Groetjes MB

gestopt met pil, maar niet ongesteld 19 okt 2006 18:55 #4

• phoebs
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Ik ben alleen al 2 maanden geleden gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongesteld geworden. Vreemd. Had een test gedaan, maar niet zwanger. Wel had ik precies na 28 dagen het gevoel dat ik ongesteld was, en dat een aantal dagen lang. Dus elke dag dacht ik dat ik het moest worden. Raar...ik hoop maar dat ik alsnog gewoon ongesteld ga worden.
Hebben hier meer mensen ervaring mee?

menstruatie 10 nov 2006 15:23 #5

• anoniem
beste dame's

ik heb de zelfde kenmerken als jullie,
ik moest stoppen met pil gebruik van de huisarst i.v.m vanaf mijn 14 de pil gebruik,en nu 26 ben, mijn huisarts melde mij dat het wel een half jaar tot 3 jaar kan duren voor ik weer ongestelt wordt...
ik heb wel erge pijn nog erger dan als ik menstrueer,maar volgens de huisarts is dat normaal
als je het niet vertrouwt ga dan contact opnemen met je dokter
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op