Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Doe hier de slaaptest!

Heeft u wel eens slaapproblemen of last van snurken, vermoeidheid of concentratieproblemen?
Doe dan onderstaande medisch erkende slaaptest van Dokter.nl, om ernstige gezondheidsproblemen te voorkomen. De uitslag van de vragenlijst geeft aan of er bij u wel of geen verhoogd risico is op een slaapstoornis.

Geef aan wat op u van toepassing is:

1. U snurkt
Maak a.u.b. een keuze

2. Bent regelmatig vermoeid
Maak a.u.b. een keuze

3. Last van apneus  (door partner vastgestelde ademstops tijdens slaap)
Maak a.u.b. een keuze

4. Hoge bloeddruk
Maak a.u.b. een keuze

5. U heeft duidelijk last van overgewicht (BMI= bodymassindex > 35)
Maak a.u.b. een keuze

6. Ouder dan 50 jaar
Maak a.u.b. een keuze

7. Halsomvang is meer dan 40 cm
Maak a.u.b. een keuze

8. U bent een man
Maak a.u.b. een keuze

Uitslag vragenlijst

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang binnen enkele ogenblikken per mail de uitslag op uw ingevulde vragenlijst.

Achternaam
Vul a.u.b. uw achternaam in

Uw e-mailadres
Geef a.u.b. een e-mailadres op

Vink a.u.b. de algemene voorwaarden aan

Uw privacy zal te allen tijde gerespecteerd worden. Dat betekent dat er geheimhouding rust op uw persoonlijke en medische gegevens. Uw gegevens zullen dan ook nooit aan derden verstrekt worden.

Ik wil graag gebeld worden door een KNO-arts als er een substantieel risico bestaat op OSAS:

Uw telefoonnummer (optioneel)
Ongeldige invoer

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Afvallen en buikpijn.

Afvallen en buikpijn. 11 nov 2007 16:54 #1

• D-ddr
Hallo,

De laatste paar weken heb ik veel buikpijn, soms een paar dagen misselijk en dan hou ik niks binnen.
Ben ook 3,5 kg afgevallen. Ik slik de pil maar word ook tussendoor telkens een paar dagen ongesteld en als ik dan mijn stopweek heb verlies ik 2 dagen veel bloed en dan stopt het. Heb ook veel hoofdpijn de laatste tijd.. En door dat alles, telkens tussendoor ongesteld, overgeven en zo voel ik me niet fit.

Wat zou dit kunnen zijn?

Vriendelijke groet,
Laatst bewerkt: 20 feb 2012 12:21 door Anoniem1.

afvallen en buikpijn 11 nov 2007 19:09 #2

• Anoniem
hiermee moet je toch echt naar de huisarts, dit is te ernstig om te gaan gissen. niet mee doorlopen! sterkte! Brenda

Re:Afvallen en buikpijn. 18 feb 2012 20:59 #3

• illy
haay,

Ik ben nu 2 weken aan het afvallen en zinds deze week heb ik echt alleen maar buikpijn en misselijk. waar zou dit door komen?

groetjes X

Re:Afvallen en buikpijn. 18 feb 2012 23:24 #4

• brenda A
2 weken buikpijn?
naar de huisarts.
groetjes, Brenda

Re:Afvallen en buikpijn. 02 sep 2013 23:52 #5

• anoniem
Hallo,

Ik heb sinds donderdagavond hele erger last van mijn onderbuik. Dit kan niet komen door mijn maandelijks probleempje omdat dit nog wel even duurt. Verder kan ik goed (veel) eten en de stoelgang is ook goed. Alleen ik kan bijna niet zitten of liggen.. En vandaag zag ik dat ik ook nog eens 2kilo ben afgevallen terwijl ik niet eens wil afvallen.. Enig idee wat dit kom zijn?

Groetjes

Re:Afvallen en buikpijn. 03 sep 2013 00:03 #6

• Tandor
Dat is moeilijk te zeggen. Ik denk wel dat het verstandig zou zijn om de huisarts op te zoeken.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op