Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Doe hier de slaaptest!

Heeft u wel eens slaapproblemen of last van snurken, vermoeidheid of concentratieproblemen?
Doe dan onderstaande medisch erkende slaaptest van Dokter.nl, om ernstige gezondheidsproblemen te voorkomen. De uitslag van de vragenlijst geeft aan of er bij u wel of geen verhoogd risico is op een slaapstoornis.

Geef aan wat op u van toepassing is:

1. U snurkt
Maak a.u.b. een keuze

2. Bent regelmatig vermoeid
Maak a.u.b. een keuze

3. Last van apneus  (door partner vastgestelde ademstops tijdens slaap)
Maak a.u.b. een keuze

4. Hoge bloeddruk
Maak a.u.b. een keuze

5. U heeft duidelijk last van overgewicht (BMI= bodymassindex > 35)
Maak a.u.b. een keuze

6. Ouder dan 50 jaar
Maak a.u.b. een keuze

7. Halsomvang is meer dan 40 cm
Maak a.u.b. een keuze

8. U bent een man
Maak a.u.b. een keuze

Uitslag vragenlijst

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang binnen enkele ogenblikken per mail de uitslag op uw ingevulde vragenlijst.

Achternaam
Vul a.u.b. uw achternaam in

Uw e-mailadres
Geef a.u.b. een e-mailadres op

Vink a.u.b. de algemene voorwaarden aan

Uw privacy zal te allen tijde gerespecteerd worden. Dat betekent dat er geheimhouding rust op uw persoonlijke en medische gegevens. Uw gegevens zullen dan ook nooit aan derden verstrekt worden.

Ik wil graag gebeld worden door een KNO-arts als er een substantieel risico bestaat op OSAS:

Uw telefoonnummer (optioneel)
Ongeldige invoer

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

bloed poep

bloed poep 04 aug 2007 11:32 #1

• Anoniem
bij de poep zit bloed,het zit op zijn vies gezegd op de eerst 2 drollen daarna iets dunnere poep en geen bloed.Het is wel erg veel bloed schik me eigen altijd te pletter.Aan de buitenkant van de anusis niks te zien.Als er iets voor de uitgang van de anus zit kan dit dan 6 maanden iedere dag bloeden.Ik eet me rot aan vezels en fruit maar blijf bloeden.waarom zit het dan altijd aan de eerst 2 of 3 drollen,en niet met dunne poep.Zo dit was even een vies vraagje maar ik wil graag anrwoord van mensen die dit probleem ook hebben en bang zijn voor iets ernstigs.

bloed poep 04 aug 2007 20:47 #2

• Anoniem
ja, bloed is schrikken, hoort niet in de ontlasting. Komt meestal van een aambei, meestal uitwendig, soms inwendig. Je moet er altijd een keer mee naar de huisarts, nooit zomaar blijven doorlopen! De huisarts moet dit beoordelen en je eventueel doorsturen voor een darmonderzoek, dan weet je tenminste zeker wat het is. Inwendige aambeien b.v. zijn meteen tijdens het darmonderzoek te verwijderen. Ook weet je dan meteen zeker dat geen andere darmziekte hebt. Sterkte! Brenda

Re:bloed poep 30 okt 2009 18:26 #3

• Melanie
Heey ik heb ook bloed poep voor het eerst,
Ik maak me zorgen wat betekend het ?
Wat gebeurt er ?

Re:bloed poep 30 okt 2009 18:31 #4

• Anoniem
Uhmm Ik heb ook bloed poep ik schrok me rot ,
Als je nou niet naar de huisarts ga wat gebeurt er dan ?
Ga je dood ?
Me vader zei als het vaker gebeurt moet ik melden,
Maare weet niet zker heb nog nooit iets met me darm gedaan ,
Ik ben bang ;( HElppp MEEE

Re:bloed poep 30 okt 2009 23:03 #5

• Rupert
Ik kan mij voorstellen dat je erg schrikt van bloed in je poep.

In de anus zitten veel bloedvaatjes die gemakkelijk stuk kunnen gaan waardoor en bloed aan de poep komt te zitten.

De huisarts kan het even onderzoeken en je vertellen of het kwaad kan of niet.

Re:bloed poep 30 okt 2009 23:04 #6

• Ik
Als er bloed bij de ontlasting zit, is het verstandig om een afspraak te maken bij de huisarts. Bloed bij de ontlasting kan veel verschillende oorzaken hebben; van onschuldig tot ernstig. De huisarts kan inschatten of verder onderzoek nodig is.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op