Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
pijn in rechter onderbuik (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

pijn in rechter onderbuik

pijn in rechter onderbuik 22 nov 2006 13:25 #1

• nicole
ik heb al 3 weken last van mijn rechteronderbuik. Verder voel ik me gewoon niet lekker en heb ik soms de neiging om over te geven.

Ik ben bij de huisarts geweest. Mijn bloed en urine waren goed en dus houden hun het op een pijnlijke eileider, iets dat vanzelf over gaat....?

Ondertussen wordt de pijn alleen maar erger en doet bijvoorbeeld traplopen echt pijn in mijn onderbuik! Ook zit er een pijnlijke plek die ik voel als ik erop druk.

Iemand enig idee wat dit kan zijn of soortgelijke klachten (gehad)?

22 nov 2006 14:50 #2

• jazz
Hallo,

Ook al is je bloedwaarde goed, hoeft het niet te betekenen dat je geen ontsteking hebt.
( momentopname)
Als de pijn inderdaad erger wordt zou ik zeker even met de huisarts gaan babbelen Je kan inderdaad iets aan je eileider hebben maar ook aan je blinde darm. Laat het even nakijken. Zorg dat je er op tijd bij bent voor het geval dat het echt een ontsteking is, is het loos alarm, dan is mijn motto nog altijd, beter te vaak naar de huisarts dan helemaal niet.

Succes

Jazz

buikpijn 30 nov 2006 09:39 #3

• sonja
hallo

ook ik heb buikpijn aan de rechterkant met traplopen en fietsen ik ben er ook misselijk bij en heb weinig eetlust daardoor ben ik ook al 6 kilo afgevallen. ben doorgestuurd naar de internist maar tot nu toe hebben ze geen afwijkingen kunnen vinden dit maakt mij erg onzeker ik weet toch wat ik voel!

06 dec 2006 11:48 #4

• sonja
hallo