Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
pijn in rechter onderbuik (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

pijn in rechter onderbuik

pijn in rechter onderbuik 22 nov 2006 13:25 #1

• nicole
ik heb al 3 weken last van mijn rechteronderbuik. Verder voel ik me gewoon niet lekker en heb ik soms de neiging om over te geven.

Ik ben bij de huisarts geweest. Mijn bloed en urine waren goed en dus houden hun het op een pijnlijke eileider, iets dat vanzelf over gaat....?

Ondertussen wordt de pijn alleen maar erger en doet bijvoorbeeld traplopen echt pijn in mijn onderbuik! Ook zit er een pijnlijke plek die ik voel als ik erop druk.

Iemand enig idee wat dit kan zijn of soortgelijke klachten (gehad)?

22 nov 2006 14:50 #2

• jazz
Hallo,

Ook al is je bloedwaarde goed, hoeft het niet te betekenen dat je geen ontsteking hebt.
( momentopname)
Als de pijn inderdaad erger wordt zou ik zeker even met de huisarts gaan babbelen Je kan inderdaad iets aan je eileider hebben maar ook aan je blinde darm. Laat het even nakijken. Zorg dat je er op tijd bij bent voor het geval dat het echt een ontsteking is, is het loos alarm, dan is mijn motto nog altijd, beter te vaak naar de huisarts dan helemaal niet.

Succes

Jazz

buikpijn 30 nov 2006 09:39 #3

• sonja
hallo

ook ik heb buikpijn aan de rechterkant met traplopen en fietsen ik ben er ook misselijk bij en heb weinig eetlust daardoor ben ik ook al 6 kilo afgevallen. ben doorgestuurd naar de internist maar tot nu toe hebben ze geen afwijkingen kunnen vinden dit maakt mij erg onzeker ik weet toch wat ik voel!

06 dec 2006 11:48 #4

• sonja
hallo

inmiddels heb ik een darmonderzoek gehad(erg pijnlijk)en blijkt dat ik een ontsteking in de dunne darm heb.ook de lymfeklieren zijn gezwollen en de darmwand ook. vermoedelijk de ziekte van crohn.er volgen meer onderzoeken een gastroscopie en een dunne darm onderzoek.

sonja

08 dec 2006 00:10 #5

• jazz
Hallo Sonja,

Heel veel sterkte met de onderzoeken. Als ze vinden wat je hebt, kunnen ze daar op inspelen, je zult je dan snel wat beter voelen.( door medicatie)

groet,

Jazz

11 dec 2006 13:40 #6

• Nicole
Hoi Sonja,

wat vervelend allemaal zeg! Veel sterkte!

Ik ben nog geen steek verder. Bloed en urine zijn goed. er is vorige week een echo gemaakt maar ook hier was niets acuuts te zien.
Ik hou buikpijn, ben de hele dag misselijk, ook de steken rechts blijven....
Ga nu aan de vezels, misschien dat dat het probleem is aangezien de ontlasting ook erg moeilijk komt de laatste week....

hopelijk herkent iemand deze klachten??

13 dec 2006 11:39 #7

• sonja
halo nicole

wat vervelend dat je nog niet weet wat het is, bij mij waren de echo en het bloed trouwens ook wel goed terwijl je zou denken dat met een ontsteking de bloedwaardes niet goed zijn. volgens mijn internist komt dat niet vaak voor maar het kan wel.je kent jezelf het best als je het niet vertouwd gewoon weer heen gaan hoor!
ik hoop dat het gauw beter met je gaat

ik heb van de week die gastroscopie gehad het viel mee al is het wel vervelend dat je er zo van moet kokhalzen.nog een onderzoek te gaan volgende week(dunne darm onderzoek)en dan hopen dat ze er wat voor kunnen geven ben het wel zat om me zo vervelend te voelen.gelukkig is de misselijkheid wel wat minder(heb ik wat voor gekregen)nu de buikpijn nog.

groeten sonja.
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op