pijn rechts in buik

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Hallo,

Al een tijdje heb ik last van pijn recht in mijn buik net onder mijn ribben. Het is vaak een branderig gevoel, maar soms heb ik er ook steken. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Groetjes

Elly

Reactie

Ik heb dit al een paar jaar.
    Onderzocht door een M.D.L. arts niets kunnen vinden.
    Onderzocht door een internist en een andere M.D.L. arts, mogelijk spastische darmen
    volgens de internist, maar hij heeft medicijnen voor geschreven tegen maagzuur met de mededeling dat maagzuur wel eens de reden zou kunnen zijn.
    Want als je last van maagzuur hebt kan de pijn die daar uit voortvloeit wel eens de oorzaak van je pijn kunnen zijn was zijn mededeling.

Reactie

heb je wel eens een echo van je galblaas laten maken ik heb dit ook gehad en het blekekn galstenen te zijn

Reactie
Reageer op: pijn rechts in buik
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder