Dokter.nl

Bel met medisch en persoonlijke vragen onze zorgprofessional (geen arts)
Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
 Klik hier voor info en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Antwoord discussie: Pijn bij borstbeen + ribben, kan dit kanker zijn??

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een medisch consult.
Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!
Uw naam of alias
Forumcode
Bericht
Vergroot /  Verklein
Bijlagen
Beveiligingsvraag

Discussiegeschiedenis van : Pijn bij borstbeen + ribben, kan dit kanker zijn??

Toon max. de laatste 7 berichten - (Laatste bericht eerst)
24 sep 2016 22:58 #

Anoniem

's Profielfoto

Ik heb heel veel pijn links van voor ik ben ern meisje ik heb al twee keer hartfilmpje gemaakt en blijkt dat mij totaal normaal is ik ben dan naar de cardioloog geweest niks en bloed uitslagen ook niks . Ik kon dan niet bewegen en ok heb een blauwe plekje aan mij rib . Ik ben naar de ha geweest en zij zei dat ik een blokkage dorsale wervelzuil had aan mij bovenrug maar ik krijg ook vak pijn aan mij kaak en nek wat kan dat zijn ?
20 sep 2016 10:41 #

Anoniem

's Profielfoto

Ik heb sinds een tijdje ook pijn achter het borstbeen, het was eerst alleen aan de rechterkant maar na enkele dagen werd ik smorgens wakker en zat het ook aan de linkerkant.
Heb er vooral last van als ik in bed lig.
Bij de huisarts geweest maar die kon niks vinden, wel foto,s laten maken van longen en ribben daar krijg ik nog de uitslag van maar ik geloof dat dat wel goed zat.
08 sep 2016 19:27 #

Ferdinand O.

's Profielfoto

Het kan een hernia (middenrifbreuk), of botbreuk (gebroken rib), gefractureerde rib
of spierslijtage zijn. Kan ook BPPV (positional vertigo) daarbij (google het gewoon "pijn in ribben medische info" en klik op de resultaten.)
06 sep 2016 13:39 #

Anoniem

's Profielfoto

Om iedereen gerust te stellen , het is gewoon hoge rug pijn !! en die trekt soms de spieren rond de borst aan , vandaar de pijn op de ribben voor .

www.hetrughuis.nl/rugklachten/bovenrug-klachten
08 jul 2016 05:44 #

Anoniem

's Profielfoto

Hoi, ik heb momenteel exact dezelfde klachten en die lijken zich ook uit te breiden. Ben ook als de dood voor kanker omdat er nogal wat in de familie aan de beurt zijn geweest. Ga vanmiddag maar naar de huisarts met enige tegenzin. Dit omdat ik waarschijnlijk toch met een pijnstillertje de laan uitgestuurd word. Ik houd je op de hoogte !
12 jun 2016 06:36 #

Anoniem

's Profielfoto

geachte,

ik heb hetzelfde ben een paar weken geleden erop gevallen,overdag als ik aan het werk ben geen last,als ik s"avonds op de zetel ga liggen,begint het pijn te doen aan de voorkant en achterkant,ter hoogte van mijn borstkas,geen ademhaling problemen,alleen stekende pijn,voor en achterkant.en tegen de morgen meer een stijf gevoel en pijn,ibrufen in nemen en voltaren smeren en werken geen last,hoelang heb je hier last van gehad,of welke oplossing heeft geholpen?

mvg
08 mei 2016 17:08 #

Anoniem

's Profielfoto

Als je wil weten of het kanker is zou ik naar een dokter gaan ipv internet. Veel verstandiger

Vind Dokter op

Dokter.nl is lid van: Dokter.nl is lid van DDMA