Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Vlek op de long op röntgenfoto (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Vlek op de long op röntgenfoto

Vlek op de long op röntgenfoto 31 jul 2003 22:02 #1

• astarte
hallo,

mijn moeder moest vanwege een aanhoudende pijn in botten en gewrichten(dikke enkels) naar de reumatoloog om te kijken of het misschien reuma kon zijn. toen er een foto van het bovenlichaam werd gemaakt was er op een van de longen een zwarte vlek te zien en mijn vraag is of iemand dit ook heeft gehad en of iemand wat info heeft over wat het zou kunnen zijn...

met vriendelijke groet

Mirella en moeder natuurlijk
Laatst bewerkt: 25 sep 2010 21:29 door .

vlek op de long 30 jul 2005 23:30 #2

• Anoniem
Mijn vriend is deze week ook naar de dokter geweest, Hij heeft pijn in zijn rug en hoest heel raar. Er zijn r?ntgenfotos gemaakt en daar was ook een vlek op zijn long te zien. Je bent bang voor het ergste wie weet wat een vlek op de long nog meer kan betekenen? moet ik nu bang zijn voor het ergste?????

Re: vlek op de long 28 sep 2005 20:01 #3

• Anoniem
astarte schreef :
hallo,

mijn moeder moest vanwege een aanhoudende pijn in botten en gewrichten(dikke enkels) naar de reumatoloog om te kijken of het misschien reuma kon zijn. toen er een foto van het bovenlichaam werd gemaakt was er op een van de longen een zwarte vlek te zien en mijn vraag is of iemand dit ook heeft gehad en of iemand wat info heeft over wat het zou kunnen zijn...

met vriendelijke groet

Re: vlek op de long 07 okt 2005 22:46 #4

• Anoniem
Anonymous schreef :
astarte schreef :
hallo,

met vriendelijke groet

Re: vlek op de long 07 okt 2005 22:48 #5

• Anoniem
astarte schreef :
hallo,

met vriendelijke groet

Hoi Mirelle en Moeder
In januari 2004 een foto gemaakt en zagen ze een
vlekje op de linkerlong,de grond zakte weg bij me
maar goed dan ga je in de molen,heb zoveel onderzoeken
gehad en de laatste was een longpunctie zou 1dag zkh worden maarkreeg daar als
complicatie een klaplong en werd het 8 dagen,en ook daaruit konden ze niet
zien wat het was!!!
Moest toen om de 3mnd voor een foto maar alles bleef hetzelfde het bleef een
klein plekje van 2mm,in Mei nog geweest en moet nu 1Dec.weer voor een foto
maar heb nu al iets van pff wou dat het 2Dec. was!!
Aan de andere kant denk ik kan toch ook een litteken zijn van de emfyseem???
Mijn longfunctie is nu ong. 53%,en zuurstof 97%.
Groet Mary
Moderators: Cheers, Tandor

Vind Dokter op