Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Antwoord discussie: Hyperventialtie, stekende pijn in mijn longen.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een medisch consult.
Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!
Onderwerp
Forumcode
Bericht
Vergroot /  Verklein
Bijlagen

Discussiegeschiedenis van : Hyperventialtie, stekende pijn in mijn longen.

Toon max. de laatste 7 berichten - (Laatste bericht eerst)
10 jan 2013 16:07 #

lukas(kind van 9)

's Profielfoto

ik heb ook last van mijn longen en heb ook stekende pijn en dat blijft meestal een week of twee en dan een paar maanden weer niet dus niet dagelijks
21 sep 2010 17:04 #

timmy

's Profielfoto

ik ben vandaag voor dezelfde kwaal naar de dokter geweest. en kreeg te horen dat het waarschijnlijk een ontstekingetje is tusse de 2 buitenste longwanden die normaal vacuum aan elkaar plakken. advies was rustig afwachten en is het na 2 drie weekjes niet beter, best dan toch een fotootje laten nemen van de longen.
25 apr 2009 23:52 #

Wendy

's Profielfoto

Hoi Isma,

Hoop dat de klachten inmiddels verdwenen zijn, maar wil je toch meegeven dat je moet oppassen met het gebruik van pijnstillers als het gaat om de luchtwegen. Elke pijnstiller waar ibuprofen in zit vernauwd de luchtwegen waardoor benauwdheid kan optreden en uiteindelijk de klachten alleen maar verergen. De huisarts heeft mij dit verteld toen ik weer eens bij hem was met een bronchitis. Raar maar waar: stoppen met pijnstillers waar dit middel in zit zal je heel veel helpen.
10 jun 2007 04:36 #

Jan

's Profielfoto

ik heb ook een aanhoudende stekende pijn in het midden van mn borstkast
en last gehad van kortademigheid na het hardlopen.
zelf was ik ervan overtuigd dat ik copd had gekregen: dezelfde symtomen.
wat een opluchting
19 apr 2006 17:08 #

Anoniem

's Profielfoto

"JOAN" schreef :
IK HEB OOK LAST VAN STEKEN IN MIJN LONGEN. DE HUISARTS DACHT EERST AAN HYPERFENTILATIE, MAAR DAT BLEEK HET NIET TE ZIJN. fcbkdf;bvsdffvggffffcvbdzbxdbhNU, NA 1 1/2 JAAR WEEt IK DAT ER IETS TUSSEN MIJN RIBBENKAST EN LONGEN ZIT (EEN VUILTJE) DAT PIJN GEEFT ALS HET EEN BEETJE BEWEEGT. MISSCHIEN HEB JE DAT OOK!
21 feb 2005 19:58 #

Anoniem

's Profielfoto

shelty schreef :
nou ramo je vriendin moet een papieren zak of filterzakje pakken en rond om de mond doen en daar inademen als dat niet helpt handen op de buik leggen en dan moet ze via de neus inademen en via de mond uit ademen maar wel via de buik. dat kan ze voelen aan haar handen.ze mag niet via haar borsd kast ademen. ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes shelty
21 feb 2005 19:55 #

shelty

's Profielfoto

nou remco je vriendin moet een papieren zak of filterzakje pakken en rond om de mond doen en daar inademen als dat niet helpt handen op de buik leggen en dan moet ze via de neus inademen en via de mond uit ademen maar wel via de buik. dat kan ze voelen aan haar handen.ze mag niet via haar borsd kast ademen. ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes shelty

Vind Dokter op