Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

kriebel in neus

kriebel in neus 29 aug 2006 15:14 #1

• Annelies
Ik heb al sinds april last van continu kriebel in mijn neus (alsof er een kaboutertje met een veertje zit) en moet ook veel niezen! Het lijkt mij geen hooikoorts aangezien ik het al 5 maanden heb!
Ik ben er niet mee naar de huisarts geweest. Ben verder ook niet allergisch!
Heeft iemand dit ook?

06 sep 2006 18:40 #2

• SAMY
JA!! en sorry maar de kliertjes in je neus zijn overgevoelig ik heb het ook en het heeft dus degelijk wel met allergie te maken!

kriebelkabouterneus 16 sep 2006 21:02 #3

• bert
mijn neus jeukt al jaren. dus volgens mij zijn wij familie. broer kabouter woont bij mij. wat is hier aan te doen?

03 okt 2006 09:09 #4

• Chantal
ik heb het nu sinds 4 weken, mijn neus zit ?s ochtends verstopt, ik nies en snuit. Die kriebel is vreselijk!! ?s Middags lijkt het minder te worden, maar ?s avonds als ik ga slapen dan gaat mijn neus weer helemaal dicht zitten. Ik heb een afspraak met de dokter gemaakt, want dit is om gek van te worden!

Re:kriebel in neus 23 mrt 2011 21:53 #5

Re:kriebel in neus 21 aug 2011 14:17 #6

• Helen
Hallo,