Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Suizende oren...

Suizende oren... 18 jun 2006 04:10 #1

• Anoniem
Hoi allemaal,

Sinds kort merk ik dat mijn oren suizen. Ja ik heb een iPod... maar die zijn in Euroland begrensd en ik heb em nooit vol open staan. Ik maak er ook alleen gebruik van als ik onderweg ben. Ik heb dan ook mijn twijfels of teveel herrie er de (enige) oorzaak van is. Ik kom ook niet vaak in discotheken, heel sporadisch.

Sinds kort loop ik ook bij een manueel therapeut vanwege rug, nek & armklachten. Zou het niet daaraan gerelateerd kunnen zijn? Hij heeft ook nogal eens mijn nek geknakt hoe dat ook heet, waarbij ik dacht van het scheelt niet veel of hij breekt hem. Zou het geen zenuwbeschadiging of irritatie kunnen zijn die in mn nek of rug zit?

Ik heb geen last van gehoorverlies voor zover ik weet, wel voel ik vaak wat druk op mn oor. Van dat gesuis zou ik niet echt een oor aan kunnen wijzen.... het is gewoon een heel hoog piepje... een beetje als het gesuis dat uit een beeldbuis van een tv komt met het geluid uit. Ik liep vandaag ook in de stad en hard geluid uit speakers daar klonk nog steeds hard en werkte me nu pas echt op de zenuwen!

Zal ik hier alweer mee naar de huisarts gaan?

05 jul 2006 01:07 #2

• Marlous
Een beetje laat op de avond, maar wilde me nog even ontspannen.

Oorsuizen is wel een " slijtage" van het gehoor, een verslechtering van het gehoor.
Medisch gezien kan men weinig doen aan oorsuizen, dus helaas accepteren.
Was toevallig vorige week hiervoor ook naar de huisarts geweest.

05 jul 2006 09:16 #3

• Anoniem
een goeie acupuncturist kan je er misschien w?l van af helpen!!
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op