Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

oorpijn door kaakspanninge ofwat?helpppp snel aub

oorpijn door kaakspanninge ofwat?helpppp snel aub 31 dec 2005 01:24 #1

• di
ik heb last van mn oren vooral de rechter alsof er vocht ofzo in zit.ik heb oordruppels etc en neusspray die werke niet dokter kan nix doen heb geen ooronsteking want geen koorts etc etc wel heb k n klier in mn keel en lichte keelpijn maar de dokter vind mn keel dr goed uitzien en ben verder getest ben gezond ben niet verkoude en ook niet geweest geen keelonstekimng etc amandele zijn dr ook al tydje uit.nu heb k ook last van mn kaken met kauwen etc en dat trekt naar mn oor nu las ik iets over kaakspanningen of zoiets en dat je door kaakklemme ook oorpijn kan krygen.maar kan je dan ook t gevoel hebbe dat etr vocht ofzo zit en echte pijn?ik ben wel n heel gestressd mens........heb ook veel klachte door stress alleen dit van mn oor snap k niet ....mischien dat die klier dan ook wle van stress is want mn kaak is zo gespannen als wat en t lijkt me niet dat mn kaak en oor pijn doen van klier is eerder dat mn oor zeer doet van kaak denk ik?help kan je me geruststelle??k heb liever dat t van mn kaak is dan dat er wat met mn oor is maarja als k geen koorts heb en geen verkoudheid nix dan zal er toch wel nix mis zijn?...........graag hulp en positieve reacties

03 jan 2006 13:22 #2

• Anoniem
Toch oorontsteking!Je hoeft geen koorts te hebben om wel oorontsteking te hebben. Ik zou maar een afspraak bij een KNO-arts maken.

Succes!

Oorpijn 06 jan 2006 17:26 #3

• R.Scheper
Hoe is het met jou afgelopen?Heb sinds een paar maanden dezelfde klachten

Re: Oorpijn 06 jan 2006 17:27 #4

• Anoniem
[]Hoe is het met jou afgelopen?Heb sinds een paar maanden dezelfde klachten[/quote]

09 jan 2006 17:00 #5

• Anoniem
by my bleek t toch door kaakspanningen te zijn en ik heb trouwens wel oordruppels gehad voor de pijn otALGAN ofzo
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op