Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
oorpijn/kaakpijn (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

oorpijn/kaakpijn

oorpijn/kaakpijn 24 nov 2004 15:07 #1

• angelique
hallo.
ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest omdat ik last van me oor heb.
ik heb neusdruppels gekregen maar nu krijg ik pijn aan me kaak en me oor lijkt nog meer pijn te gaan doen..
wie klinkt dit bekent en weet iets om de pijn in de kkak en oor te verzachten!!!
groetjes angelique

08 mrt 2005 19:34 #2

• merlin
hallo ik heb ook zoiets
heel raar als ik op de rand van mijn kaak druk
aan de kant van mijn oor doet dat pijn en het
lijkt alsof het in mijn oor ook pijn doet..!
wat kan dat zijn???
xxx

Re: oorpijn/kaakpijn 11 mrt 2005 16:37 #3

• margreet
angelique schreef :
hallo.
ik heb neusdruppels gekregen maar nu krijg ik pijn aan me kaak en me oor lijkt nog meer pijn te gaan doen..
wie klinkt dit bekent en weet iets om de pijn in de kkak en oor te verzachten!!!
groetjes angelique

je hebt waarschijnlijk last van je kaakkopjes, dat is het kaakkopje van je kaakgewricht dat veroorzaakt de oorpijn, je kunt daarvoor naar de kno arts gaan of de kaakchirurg, hij zal je dan oefeningen meegeven waardoor de pijn kan veminderen

Dikte kaakbot 31 mrt 2005 15:42 #4

• Hilda