Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Vocht uit oor, na oorpijn (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Vocht uit oor, na oorpijn

Vocht uit oor, na oorpijn 27 dec 2003 18:43 #1

• Gerard
Hey ik ben Gerard en 16 jaar.
Met kerst heb ik veel pijn in mn oren gehad, en geprobeert met neusspray en met stomen om de buis van eustachius beetje los te krijgen.
Nu, 1 dag naar kerst heb ik geen pijn meer.. maar een stroomt al de hele dag vocht uit mn oor.. en blijft dan in dat holletje zitten, het is net als water.

Kunnen jullie mij helpen ? moet ik naar de dokter ?

ook zweet ik snachts enorm.. en terwijl ik het niet warm heb :roll:

bij voorbaat dank :wink:

28 dec 2003 01:14 #2

• Anoniem
Waarschijnlijk heb je een loopoor. Je kunt beter wel even naar de dokter gaan want misschien kun je er een ontsteking aan overhouden omdat het anders word verwaarloosd. Succes!

28 dec 2003 11:22 #3

• Anoniem
Oke bedankt,

ik kijk het nog wel even aan tot maandag.
Maar iemand enig idee hoe het vocht daar komt ? en waarvan daan? want ik snap er niets van.

Re:Vocht uit oor, na oorpijn 30 mrt 2010 11:25 #4

• Karin
Bloedverlies uit het oor kan het gevolg zijn van een wondje in de gehoorgang, een beschadigd trommelvlies of van een schedelbasis fractuur.

Re:Vocht uit oor, na oorpijn 07 nov 2010 21:50 #5

• Anoniem
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op