Bloed spugen

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Hallo,
    gisteravond had ik het gevoel dat er slijm in me mond zat, ik wou het uitspugen maar het bleek een dikke drap bloed te zijn. Wat kan er aan de hand zijn, onschuldig of toch even de dokter bellen.
    Het is maar 1x gebeurd tot nu toe verder nog nooit gehad. Ook nog niet ziek geweest enzo.
    Misschien belangrijk om te vermelden ik heb de avond daarvoor wel een feestje gehad met erg veel alcohol.

gr Peter

Reactie

sorry, ik heb in het verkeerde forum gepost. Sorry sorry. Kan deze post verplaatst worden naar het bloed forum?

Reactie

Het lijkt een reaktie vanuit je maag. Als het bij ??n keer blijft, zal het geen kwaad kunnen. Wel opletten met alcohol, want het is natuurlijk wel een waarschuwing van je maagwand, die kennelijk niet alles verdraagt.

Reactie

Heb je geen bloedneus gehad? Het kan ook vanuit je neus komen. Dat het ergens gebloed heeft.

Reactie

Ik heb een bloedneus gehad en heb nu al drie dagen lang bloed tussen mijn slijm zitten. Dit is nog nooit gebeurt help?

Reactie

Een bloedneus éénmalig is onschuldig. Waarschijnlijk is er een bloedvaatje geknapt, dat kan soms spontaan gebeuren, en soms is het een gevolg van irritatie door neuspeuteren of een virale verkoudheids infectie.
    Als het bloedvaatje wat groter is, kan het enige tijd duren dat het helemaal hersteld is, zeker als de irritatie door bijvoorbeeld een infectie voortduurt.
    Als de plexus van Kiesselbach is beschadigd kan de neus zelfs flink bloeden.

Reactie
    Reactie

bloed spugen met slijm maar gen hoest

Reactie
Reageer op: Bloed spugen
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en relevante advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder