Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Bloed spugen (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Kanker overig

Bloed spugen

Bloed spugen 10 apr 2006 10:35 #1

• Peter
Hallo,
gisteravond had ik het gevoel dat er slijm in me mond zat, ik wou het uitspugen maar het bleek een dikke drap bloed te zijn. Wat kan er aan de hand zijn, onschuldig of toch even de dokter bellen.
Het is maar 1x gebeurd tot nu toe verder nog nooit gehad. Ook nog niet ziek geweest enzo.
Misschien belangrijk om te vermelden ik heb de avond daarvoor wel een feestje gehad met erg veel alcohol.

gr Peter

10 apr 2006 10:37 #2

• Peter
sorry, ik heb in het verkeerde forum gepost. Sorry sorry. Kan deze post verplaatst worden naar het bloed forum?

10 apr 2006 12:00 #3

• Marlous
Het lijkt een reaktie vanuit je maag. Als het bij ??n keer blijft, zal het geen kwaad kunnen. Wel opletten met alcohol, want het is natuurlijk wel een waarschuwing van je maagwand, die kennelijk niet alles verdraagt.

12 apr 2006 10:15 #4

• lon
Heb je geen bloedneus gehad? Het kan ook vanuit je neus komen. Dat het ergens gebloed heeft.

Re: 31 mei 2010 21:15 #5

• jojo
Ik heb een bloedneus gehad en heb nu al drie dagen lang bloed tussen mijn slijm zitten. Dit is nog nooit gebeurt help?

Re:Bloed spugen 31 mei 2010 21:25 #6

• Merel
Een bloedneus éénmalig is onschuldig. Waarschijnlijk is er een bloedvaatje geknapt, dat kan soms spontaan gebeuren, en soms is het een gevolg van irritatie door neuspeuteren of een virale verkoudheids infectie.
Als het bloedvaatje wat groter is, kan het enige tijd duren dat het helemaal hersteld is, zeker als de irritatie door bijvoorbeeld een infectie voortduurt.
Als de plexus van Kiesselbach is beschadigd kan de neus zelfs flink bloeden.

Re:Bloed spugen 31 mei 2010 21:26 #7

• Anoniem
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op