Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Rode onderbenen (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Rode onderbenen

Rode onderbenen 17 sep 2007 09:33 #1

• Anoniem
Hallo, hoop dat iemand herkend wat ik omschrijf;
Heb sinds twee dagen rode onderbenen, er zijn een aantal vlekken maar voornamelijk het halve been (voor en achter) is helemaal rood. Dit is zo bij beide benen. Het voel soms warm aan op bepaalde plekken maar niet constant, als ik er aan zit voelt het niet heel prettig maar verder is het niet erg pijnlijk.
De roodheid zit echt van binnen, als je er met je hand overheen gaat voel je helemaal niets, komt van binnenuit. Het is dus bij beide benen.
Iemand die dit herkent?
Alvast bedankt!!!!

17 sep 2007 11:20 #2

• Marlous
Een aantal suggesties en dan moet je zelf via internet maar eens nazoeken wat het is.

Bij trombose kan een onderbeen helemaal roo/paars kleuren;

Een allergische reaktie geeft ook wel eens rodevlekken op de onderbenen;

Vlooien, weet niet of je een huiisdier hebt, kunnen ook deze problemen geven.

rode onderbenen 17 sep 2007 16:08 #3

• Anoniem
wondroos??? zoek maar eens op!

Rode onderbenen 17 jan 2014 09:02 #4

• Anoniem
Nou mijn tante loop er al jaaren mee ze weeten nog steets niet wat het zieken hius in en uit tot dedag van van daag ze weeten niks rode onder bennen die jeuken gr monique
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op