bultje in buurt van lies

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

SoS!! ik heb nu echt al denk ik meer dan 4maanden een bultje in de buurt van mn lies en zal niet weten wat het is ik denk een ingegroeide (verdwaalde) haar, als ik hem uitknijp komt er eerst wit spul uit dan bloed en vaak als laatste vocht… weet iemand wat dit is??

Reactie

hoi
    ik heb ook zon bultje in mijn lies.
    en het lijkt het zelfde te zijn als wat jij heb.
    alleen ik had hem vorig jaar ook tegen juni/ juli en nu weer maar nu komt er ls ik er op druk ook vies wit spul uit.
    wat het is weet ik niet.
    en naar de dokter gaan wil ik niet echt.

Reactie

Ik heb ook zo’n bobbeltje in me lies gehad en heb hier pure tea tree olie op gedaan.Na twee weken was het hele bobbeltje weg.
    Je kunt dit bij drogist kopen of via internet. (www.creatiqe.nl)
    Suc6 ermee.

G.

Reactie

als het bultje er langer zit dan 3 maanden dan moet je denken aan hidradenitis
    das een echte vrouwenkwaal
    je hoord er niemand over maar 4 op de tien vrouwen hebben er last van
    http://www.hidradenitis.nl
    ga daar maar eens kijken mischien ben je er vroeg bij en kan je er nog wat aan doen
    trouwens het is niks enstig hoor
    ik heb het zelf ook in een milde vorm

Reactie

hoi kan het geen ingegroeide haar zijn? en dat witte spul dat is gewoon talg..
    wat ook helpt dat is trekzalf van Dario…dat trekt het vuil eruit..
    Blijft het terugkomen ga dan naar de huisarts..

groetjes van senna

Reactie
Reageer op: bultje in buurt van lies
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder