Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Uitslag op benen/billen

Uitslag op benen/billen 29 mei 2005 19:46 #1

• Michael
Ik heb al behoorlijk lang last van rode bultjes op mijn bovenbenen / billen. Vooral 's avonds heb ik er last van en het jeukt erg. Het lijken soms een soort puistjes en als ik ze uitdruk komt er ook wat spul uit.
Heeft een van jullie enig idee wat dit is? :cry:

23 jun 2005 15:34 #2

• Anoniem
Ik herken het als geen ander en zoek al heel lang naar een oplossing.

Vaak is het mogelijk dat het een combinatie van zaken is.
Zie het als een ui, waarvan je laagje voor laagje moet verwijderen.

Kineseologie wil daarbij helpen om een of meerdere van deze lagen te verwijderen. In Nederland zijn er diverse kinesiologen die daarnaast ook nog de NAET methodiek hanteren. Deze methode is zeer effectief bij het behandelen van allergie?n.

Kijk eens op www.allergie-weg.nl.
Misschien een startpunt in deze zoekreis.

Ok, ik geef toe, het is een stap in de richting van het alternatieve circuit en veel medici staan hier zeer sceptisch tegenover. Jammer overigens, omdat beide geneeswijzen elkaar vaak prima aanvullen. Geen van deze methodieken is beter dan de ander. Het wordt alleen anders aangepakt.

Bij mij heeft het prima geholpen en werden een aantal voedselallergie?n weggehaald.

Succes ermee!

Re: Uitslag op benen/billen 29 jun 2005 09:52 #3

• Anoniem
Michael schreef :
Ik heb al behoorlijk lang last van rode bultjes op mijn bovenbenen / billen. Vooral 's avonds heb ik er last van en het jeukt erg. Het lijken soms een soort puistjes en als ik ze uitdruk komt er ook wat spul uit.
Heeft een van jullie enig idee wat dit is? :cry:

ej ik heb er ook last van..vooral op mn billen.
Ik hb geen idee wat t is. Bij mij komt t vooral als ik zweet of t warm heb. Ik schrub mezelf en daarna smeer ik me in..dat helpt wel. misschien een idee?? :wink:

xx een meisje
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op