Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

vlekkerige bovenarmen

vlekkerige bovenarmen 14 jan 2005 12:05 #1

• marieke
hallo allemaal, ik hoop dat jullie me met het volgende probleem kunnen helpen: ik heb op beide bovernarmen allemaal roodachtige vlekken. De huid is daar wat pokdalig, net alsof je kippenvel hebt (maar dan met rode vlekken). Ik heb al van alles probeerd om er van af te komen: scrubben, insmeren met bodylotion enz. Het help wel iets, maar ik kom er maar niet van af. Ik vind het vooral in de zomer erg vervelend als ik t-shirts draag enzo, want ik vind het gewoon heel lelijk. Herkent iemand dit probleem en weet iemand wat ik er aan kan doen om weer een mooie gave huid te krijgen?

14 jan 2005 15:00 #2

• Anoniem
daar heb ik ook al zooooo vaak na gevraagt hier maar kreeg ook geen andwoord, ik heb het dus op mijn polsen bovenarmen boven benen
en knieen.
mensen die raad weten help ons dan!!!!!!!!

26 jan 2005 20:58 #3

• Anoniem
zijn wij soms de enige?????????

24 mrt 2005 13:39 #4

• Anoniem
nog mensen bekend met dit probleem???????????
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

03 apr 2005 11:40 #5

• Anoniem
Anonymous schreef :
nog mensen bekend met dit probleem???????????
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

03 apr 2005 12:45 #6

• Anoniem
Misschien cellulitus ?

05 apr 2005 09:29 #7

• Anoniem
nee het is geen cellulitus, maar wat kan het dan zijn????

08 apr 2005 15:07 #8

• Anoniem
Zij het soms een soort pukkeltjes, geen puisten bedoel ik dan maar inderdaad van die kippenvel achtige rode pukkeltjes die niet weg willen? En die paars worden als je het koud hebt? Als je er goed naar kijkt dan blijkt dat de haartjes die op zo'n stuk huid groeien ook een beetje armoedig kreukelig zijn in plaats van netjes recht zoals het hoort. Als dat het is, dan heb ik het ook, en wel op mijn bovenarmen. Volgens mij is er verder weinig aan te doen, ik heb het van mijn vader geerfd denk ik, die heeft echt een hele slechte huid, net een maanlandschap. Lekker in de zon in de zomer wil wel een beetje helpen. Maar verder????? Mocht je erachter komen, laat dan maar weten! :)

14 jun 2005 13:07 #9

• Anoniem
Dit probleem hebben zelfs modellen maar ook mensen die heel bleek zijn van nature

24 jun 2005 14:27 #10

• Anoniem
het kan zijn dat je huid te gevoelig is voor bijvoorbeeld douche gel of shampoo met parfum dit was bij mij namelijk het geval, nu gebruik doche gel zonder parfum ph neutraal en nu is het stukken minder

27 jun 2005 13:36 #11

• Anoniem
Anonymous schreef :
het kan zijn dat je huid te gevoelig is voor bijvoorbeeld douche gel of shampoo met parfum dit was bij mij namelijk het geval, nu gebruik doche gel zonder parfum ph neutraal en nu is het stukken minder

ik heb dit dus ook, en nou zag ik laatst een verpleegster in
het ziekenhuis die het zelfde had en ben gewoon op haar
afgestapt en gevraagd wat dat is omdat ik hetzelfde heb,
zij zij. meid... ik heb het al jaren gewoon een doorzichtige huid
en ze vertelde me ook dat ze het op meer plekken van haar lichaam
heb zitten, nou dat heb ik dus ook, maar ik was zo blij om hetzelfde
bij een verpleegster te zien dat ik me erbij neergelegt heb,
ik hoop dat de rest van de mensen met vlekken hier wat aan heb
groetjes mede vlekje :wink:
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op