Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

wratje

wratje 04 aug 2004 13:39 #1

• devil
Ik heb een paar kleine wratjes denk ik dat het zijn onder min oksel en zijkant rug. Ze zijn bruin en worden af en toe wat groter zodat je ze vast kan pakken. Nu is er een pas rood van kleur geworden en gesprongen maar hij is weer terug gekomen.
Wat kan dit zijn?

04 aug 2004 21:21 #2

• Anoniem
In ieder geval iets wat de dokter even moet zien. Niet langer mee rondlopen, neem het zekere voor het onzekere.

wratje op hoofd 12 sep 2004 15:49 #3

• Anoniem
hallo, ik heb al enkele jaren iets wat op een wratje lijkt, de HA zei dat het afgeschuurd moest worden onder plaatselijke verdoving. ben hier dus bang voor en heb het nooit gedaan. het is gegroeit. het is vanzelf gekomen, voor op mijn hoofd, net bij het begin van mijn haargrens. het is bruin, lijkt bobbelig, en sinds vanmorgen zeer pijnlijk, ook als ik het niet aanraak. het heeft ook een scheur er in, ook sinds vandaag. bij de scheur lijkt het wel groen, voel ook konstant alsof er wat uitloopt, maar er is niks, het is droog. durf niets te doen onder plaatselijke verdoving. wat nu?

27 dec 2004 20:43 #4

• Anoniem
hallo ik heb ook zo'n raar wratje maar dan op mijn hooft ff naast mijn haar groei ff boven mijn slaap beetje bruinig van kleur en hij jeukt ook wel eens, ik kan er maar moeilijk van af blijven. ben benieuwd wat je er zelf aan kunt doen, want een normale wrat is het niet :?:

Wratjes? 08 jan 2005 21:45 #5

• Paulyn
Noemen jullie dit gewoon wratjes?

Dit lijkt meer op een ernstig iets. Beter even naar de doc. gaan.
Normaal geven huisartsen geen verdoving (als ze idee hebben er iets mee te kunnen) dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Ik zou trouwens banger zijn voor een rare plek dan voor een verdoving.

Maar hoe het ook is zoiets geks moet je naar laten kijken!!!
Of niet maar dat geld alleen als het binnen enkele dagen weg is.
Handig is het wel om dan een foto ervan te maken, stel dat het nogeens terug komt.

Beterschap.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op