Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

lymfklier onderzoek

lymfklier onderzoek 17 feb 2005 21:05 #1

• moeder van twee tieners
ik heb sinds een paar maanden opgezette klieren aan beide kanten van mijn hals, oksels ?n liezen. vorige week ben ik naar de internist geweest: nog dezelfde dag heeft hij twee puncties in de hals gedaan en in de afgelopen dagen heb ik meerdere onderzoeken gehad: een echo (buik, milt, lever ed), thorax foto, longfoto, bloedonderzoek, mammografie (heb vorig jaar een knobbel in borst gehad, die is operatief verwijderd) en een echo van de borsten en oksels. ik zou graag willen weten of iemand weet wat ik ZOU KUNNEN hebben. ps. ik heb geen koorts, wel last van enorme vermoeidheid, vermagering, weinig eetlust en af en toe ongelofelijk hoofdpijn. dinsdag moet ik terugkomen bij de internist, ik maak me zorgen maar probeer mezelf te troosten met de spreuk: men lijdt het meest door het lijden wat men vreest en wat nimmer op komt dagen. Alvast bedankt voor je reactie.

22 feb 2005 08:54 #2

• Anoniem
Hallo,
Ik heb de vorige keer je verhaal gelezen.
Ben benieuwd of je al iets meer weet?

10 mrt 2005 09:12 #3

• donkey
Hallo,
Tijdens het lezen van je verhaal kon ik alleen maar denken: lymfklierkanker ofwel (non)-hodgkins. Ik hoop dat je inmiddels weet dat het dat in elk geval niet is. Schrijf je dat nog eens. Sterkte.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op