Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

tinteling in vingers

tinteling in vingers 20 jul 2006 07:42 #1

• ruud
sinds 2 dagen heb ik last van dat er in 2 vingers constant een tinteling zit en een klein beetje in mijn hand hoe komt dat ??

20 jul 2006 09:47 #2

• Marlous
Misschien zit er ergens een zenuw klem? Kun jij je niet herinneren, dat je een plotselinge beweging hebt gemaakt, onnatuurlijk? Het zou vanuit je nek kunnen komen, je wervels?
Probeer eens wat rekoefeningen te doen om te voelen wanneer het erg en minder erg is. Anders misschien toch even de huisarts inschakelen om te weten te komen waar het vandaan komt.

23 jul 2006 14:36 #3

• robert
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, Ruud. Tintelingen in een aantal vingers van mijn linkerhand. Ging maar niet weg. Naar huisarts geweest. Doorgestuurd naar fysio,omdat de huisarts dacht aan een beklemde zenuw. Bleek inderdaad zo te zijn.Ik had daarvoor een keer iemand helpen verhuizen en heb toen een paar dagen last gehad van mijn linkerschouder. Dat was weg, maar toen kwamen de tintelingen.
Er zat een zenuw bekneld in mijn schouder. paar massages gehad, bepaalde rekoefeningen erbij en toen was het weg.

21 aug 2006 18:38 #4

• Anoniem
Hoi.is het geen tunnelsyndroom?

22 aug 2006 09:14 #5

• els
welke vingers zijn het precies

Re:tinteling in vingers 26 feb 2011 14:55 #6

• debby
ik heb het ook het zit bij mij maar in 3 vinger wijsvinger ringvinger en pink en dan trekt het zo via mn pink door naar de zijkant van mn hand naar mn elleboog ohhh zo erg

Re:tinteling in vingers 26 feb 2011 18:24 #7

• Anoniem
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op