Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

herseninfarctjes

herseninfarctjes 18 dec 2004 18:04 #1

• joke
Hallo, Mijn man heeft allemaal kleine infarctjes gehad en soms nog. Zijn hersens zijn aan het afsterven. Ze weten niet (doktoren) hoe het verloop gaat. Ik merk aan mijn man dat hij achteruit gaat, sommige dingen die vorige week is gebeurt weet hij niet meer. Wie kent iemand die de zelfde ziekte heb. En wie weet de naam van deze ziekte, ik heb gehoord van de dokter dat weinig mensen deze ziekte hebben.

Groetjes

Re: herseninfarctjes 21 jan 2005 22:11 #2

• kleine
Ik heb een herseninfarct gehad van 1992. Nu in 2005 kan ik 5 minuten gehouden en dan is het weg.
Groeten van Rob.
Laatst bewerkt: 14 dec 2011 13:01 door Anoniem1.

Re: herseninfarctjes 27 jan 2005 15:36 #3

• Anoniem
joke schreef :
Hallo, Mijn man heeft allemaal kleine infarctjes gehad en soms nog. Zijn hersens zijn aan het afsterven. Ze weten niet (doktoren) hoe het verloop gaat. Ik merk aan mijn man dat hij achteruit gaat, sommige dingen die vorige week is gebeurt weet hij niet meer. Wie kent iemand die de zelfde ziekte heb. En wie weet de naam van deze ziekte, ik heb gehoord van de dokter dat weinig mensen deze ziekte hebben.

Groetjes

Hallo, Ik heb 28-11-04 een herseninfract gehad. En heb daarbij al 3 keer in het ziekenhuis gelegen. Ik ben toen de laatste keer (1-01-05)Naarhet ziekenhuis gegaan tot 12-01-05 ben ik weer thuis gekomen, ik kreeg iedere weer tia's. Tia's zijn: weer begin van beroertes. En ze(doktoren) weten niet waar het weg komt. Als ik het krijg dan krijg ik hoofpijn en word duizelig en krijg ik de mond scheef.

Groetjes Marie

31 jan 2005 00:55 #4

• Anoniem
De naam is: multi infarct syndroom.Het komt wel vaker voor, het beloop kan voor iedereen anders zijn,maar het is wel zo dat er telkens stukjes hersens afsterven omdat ze geen bloed meer krijgen.Vaak gaat het geheugen achteruit maar je kunt ook last krijgen van minder goed bewegen, dementie etc.

Re: multi infarct syndroom 18 mrt 2005 12:50 #5

• wil
ik schrik van uw uit leg.ik ben 39 en heb met kerst een infarct gehad, uit eindelijk kwam er multi infarct uit. syndroom waren ze zeker vergeten!!!! IK neem nu maar aan dat ze het zelfde bedoelen. Ik heb mijn neuroloog nog een hoop te vragen. Zeker als je je bedenkt dat hij in eerste instantie van hyperfentilatie sprak. zeker het woord dementie maakt mij boos, Buiten de klacht van plotseling neer vallen en de vraag of je op latere leeftijd dyslecties kon worden heb ik ook mijn angst geuit om een van de jonge dementen te zijn. maar ik had niet meer last van hyperfentilatie maar het werd cronische hyperfentilatie.
Laatst bewerkt: 14 dec 2011 13:00 door Anoniem1.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op