steek in me hoofd.

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Hallo
    Ik ben 29 jr oud en ben een mannetje.
    Ik heb de laaste tijd laast van een steken in me hoofd aan de rechterkant bij me slaap en voor kant schedel bij me oog.
    Het was eerst een keer in de week maar dat word toch bijna dagelijks.
    Het is dus een stekende pijn wat over gaat in een drukkende pijn en dit alles duurt een +- 30 sec..
    Wie heeft er eventueel hier een antwoord op of verklaring.
    Alvast bedankt,

marco

Reactie

Ik wil ook wel weten wat dit is. Ik heb hier ook last van. steken aan de linkerzijkant van mijn hoofd gedurende een paar seconden! waardoor mijn hoofd en schouder samentrekken!
    Iemand een idee?

Reactie
    ”marco” wrote:
    Hallo
    Ik ben 29 jr oud en ben een mannetje.
    Ik heb de laaste tijd laast van een steken in me hoofd aan de rechterkant bij me slaap en voor kant schedel bij me oog.
    Het was eerst een keer in de week maar dat word toch bijna dagelijks.
    Het is dus een stekende pijn wat over gaat in een drukkende pijn en dit alles duurt een +- 30 sec..
    Wie heeft er eventueel hier een antwoord op of verklaring.
    Alvast bedankt,

marco

Reactie

ik denk dat ik wel weet wat er met je aan de hand is. waarschijnlijk ben je allergisch voor stof ofzo. ik had een tijdje precies hetzelfde probleem en toen ben ik naar de dokter gegaan en na bloedonderzoek bleek dat ik heel erg allergisch ben voor kattenhaar, gras, huisstofmijt en dat ik hooikoorts heb. nu gebruik ik dagelijks een neusspray die de hoofdpijn moet verminderen en ik moet zeggen dat het wel helpt. ik hoop dat je hier wat aan hebt. 😀

Reactie
Reageer op: steek in me hoofd.
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder