Dokter.nl

Antwoord discussie: Moe, wazig zien, geen concentratie, etc - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Antwoord discussie: Moe, wazig zien, geen concentratie, etc

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een medisch consult.
Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!
Onderwerp
Forumcode
Bericht
Vergroot /  Verklein
Bijlagen

Discussiegeschiedenis van : Moe, wazig zien, geen concentratie, etc

Toon max. de laatste 7 berichten - (Laatste bericht eerst)
23 apr 2014 11:02 #

Anoniem

's Profielfoto

Heel vervelend dat zelf hier iemand zegt dat het tussen je oren zit.. bah bah bah..... Gijs .. ik heb zelf bijna 40 jaar met deze klachten gelopen en geloofde ook iedere arts die zei er is nix aan de hand zit tussen je oren... maar niets is minder waar!!...Ik heb de ziekte van Hashimoto.. vraag je arts te controleren op THS FT4 T 3 en ANTI TPO... want als ik zo al jou klachten lees heb je grote kans dat jij ook een schildklierprobleem hebt.... heel veel sterkte :)
22 apr 2014 14:42 #

Anoniem

's Profielfoto

Hallo,

3 jaar na de startdatum lees ik je herkenbare verhaal.

Ik had last van buikpijnen, rommelende darmen, sokafdrukken in mijn benen (wat niet normaal is voor een 27 jarige), overmatig witte vloed, vermoeidheid met name rond 2u smiddags, wazig zien, een zeer 'wattig' gevoel in het hoofd, vaak geeuwen, algehele onrust in mijn lijf en piekeren.

Een consult met een acupuncturiste bood me een uitkomst: wellicht lactose intolerantie, in combinatie met een vorm van glutenallergie.
Ik ben direct gestopt met nuttigen van alle lactose-houdende producten.
Melk, vla, yoghurt, hutenkase, maar ook chocola, koekjes met wei-producten, stokbrood, witbrood en tarwebrood.

Ik eet onbewerkte musli in de ochtend, neem twee spelt-rogge boterhammen en soep tussen de middag en savonds een lekker bordje groenten, aardappels en een klein stukje vlees.
Voor de snack in het weekend een hand noten (amandelen of cashewnoten).

Eenmaal 4 maanden verder voel ik aan mijn lijf wanneer ik iets gegeten heb wat ik niet goed kan verteren. Oude klachten spelen dan op. Ik heb nu meer energie en voel me 'met beide benen in de wereld'.
Ik moest er een hoop voor laten, maar het levert me zo veel op!
Voor mij is moeten is nu echt willen.

Ik ben de acupuncturiste eeuwig dankbaar =)
03 apr 2014 21:05 #

Anoniem

's Profielfoto

Beetje late reactie op zo'n oud bericht, maar kwam er zojuist pas op terecht.

Vandaag weer zo'n dag. Moe, alsof je net uit de bioscoop komt. Van die dikkige vermoeide ogen. Beetje duizelig, niet uit mijn woorden en op woorden kunnen komen, zeurderige hoofdpijn. Moeilijke stoelgang etc.

Totdat mijn vriend opeens zei: Zou je niet eens ff wat meer gaan drinken? Zijn o.a. ook uitdrogingsverschijnselen.
Ik drink namelijk vrijwel niets op een dag. Hooguit 2 koppen koffie en een glas fris.
01 mrt 2014 16:33 #

Anoniem

's Profielfoto

27 feb 2014 11:16 #

Anoniem

's Profielfoto

Hallo Gijs
Onze dochter is anderhalf jaar geleden geschept door een auto, en kreeg vervolgens veel van jouw klachten.
De osteophaat noemde het een whiplash. Iedere arts, neuroloog, kinderneuroloog, revalidatiearts etc. denkt dat het psychisch is, maar ik ken mijn dochter en ben blijven zoeken. Ik kwam op de website van het Neuro Visueel Centrum in Antwerpen uit.
We zijn daar afgelopen november terecht gekomen en na een aantal metingen heeft ze nu een juiste prisma bril gekregen met een sterkte van 3,5 in één glas. Haar lichamelijke klachten waren in één keer verdwenen, behalve haar concentratie, dit gaat heel langzaam vooruit.
Afgelopen juni had ze via een optometrist al een prisma bril gekregen met 0,5 correctie in één glas, alleen de hoofdpijn was hierdoor weg alle andere klachten niet, bij het neurovisueel centrum bleek dit een totaal verkeerde bril.
Kijk aub op deze website, ik hoop dat je er ook iets aan hebt.

Groetjes Petra
13 feb 2014 19:47 #

Anoniem

's Profielfoto

Hallo Alle lezers,

Enkele weken geleden heb ik hier ook zitten lezen en mij verbaasd over de overeenkomsten tussen veel mensen. Daarna heb ik mij door de doctor laten onderzoeken. Uit dit bloedonderzoek kwam alles enig punt naar voren dat mijn vitamine D niveau aan de lage kant was. Ik ben 25ug capsules in gaan nemen en het effect is verbluffend. Veel van mijn klachten m.b.t. concentratie, vermoeidheid, spiertrillingen zijn verdwenen.
Ik heb een kantoorbaan en kom dus veel te weinig buiten. Zoals zoveel mensen hier. Op internet is veel te vinden over vitamine D en wat de juiste bloedwaarde zou moeten zijn. ik heb er enorm veel baat bij en wil iedereen die hier veel herkende aanraden het eens te proberen. Voor nog geen 20 euro heb je een kwalitatief product.

Wens iedereen verder succes.

Arjan
09 dec 2013 15:11 #

Anoniem

's Profielfoto

Ik ben sinds kort ook geprikt op B 12 en ik heb daar een tekort aan. Ik heb precies dezelfde klachten als topicstarter en werd er moedeloos van. Na veel zoeken nu eindelijk toch wat gevonden.

Ook ik was al door de malle molen gegaan van oogartsen, optometristen, neuroloog, psycholoog etc, maar ze stonden met hun handen in het haar en mijn klachten bleven en gingen niet weg.

Dus aan iedereen die twijfelt.... door blijven zoeken en nog een keer een extra scan of bloed laten prikken! Je eigen gezondheid is de belangrijkste die er is.

Vind Dokter op