Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

bloeddoorstroming niet goed

bloeddoorstroming niet goed 19 aug 2005 17:13 #1

• paul
Wie heeft er eens last gehad van een slechte bloeddoorstroming door de benen en voeten,en kan mij hier iets meer over vertellen.
Alvast bedankt

04 sep 2005 16:39 #2

• Niels
Ik heb hetzelfde probleem. Door veel bureauwerk heb ik wat zitpijn en de laatste paar dagen wat pijntjes in de benen, door vermoedelijk slechte doorstroming.

Ik twijfel om naar de dokter te gaan.

doorstroming 04 sep 2005 21:22 #3

• michelle
hallo, mijn moeder heeft er dus ook last van. Zij loopt nu bij een arts omdat zij altijd last had van hele opgezette voeten. Het blijkt nu dus dat haar oppervlakkige aderen vernauwd zijn en dat het bloed dus niet goed door kan stromen.
Zij moet nu dus met steunkousen lopen en als het daarmee niet goed gaat dan moet ze eventueel geopereerd worden.
Dus misschien zou je eens een afspraak moeten maken met een arts en kan hij je op tijd helpen.

Groetjes michelle

Slechte doorstroming 05 sep 2005 00:21 #4

• A
Probeer als het mogelijk is met je werk af en toe een rondje te lopen, het hoeft niet lang te zijn, en als je zit te werken span dan af en toe je kuitspieren even stevig aan, door te spiersamenspannig stimuleer je de bloedsomloop van je aderen.
Een ander goeie oefening is om af en toe helemaal op je tenen te gaan staan en dan langzaam weer terug te zakken,
Op deze manieren " masseer " je als het ware de spieren die dan het bloed in je aderen helpen om je bloed weer terug naar boven te stuwen.

Re:Slechte doorstroming 08 nov 2010 01:18 #5

• Chris De Bodt
L-arginine kan misschien helpen de problemen op te lossen. Kijk op wikipedia. Het is niet duur. Het werkt uitstekend en men heeft geen doktersvoorschrift nodig.

Chris
Laatst bewerkt: 08 nov 2010 12:10 door .
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op