Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Wie helpt mij ( PRIKKELGEVOEL ARM. HAND, VINGERS )

Wie helpt mij ( PRIKKELGEVOEL ARM. HAND, VINGERS ) 05 jan 2004 15:54 #1

• Aad
Lastig het steeds het gevoel van een slapende arm/hand/vingers. Heb het gevoel dat bloed er niet goed doorstroomt. Wie kan mij een tip geven, ben niet zo'n huisartsloper. Ik zou er erg mee geholpen zijn!!!!

Bvd voor je antwoord!
Laatst bewerkt: 24 nov 2011 14:17 door Anoniem1.

Re: Wie helpt mij ( PRIKKELGEVOEL ARM. HAND, VINGERS ) 06 jan 2004 13:48 #2

• Frank
Kan inderdaad te maken hebben met bloeddoorstroming als dat de enige verschijnselen zijn. zijn ook symptomen van suiker of spierziekte. Toch gewoon een afspraak maken met je huisarts!

groet. Frank.
Laatst bewerkt: 24 nov 2011 14:18 door Anoniem1.

Re: Wie helpt mij ( PRIKKELGEVOEL ARM. HAND, VINGERS ) 06 jan 2004 23:19 #3

• Anoniem
ik denk niet dat die post hier thuishoort. klinkt eerder als iets neurologisch. toevallig ook last van je nek. kan namelijk een nekwervel zijn die vervelend doet. soms krijg je dit ook als je "stroombotje" hard stoot. als het van het hart was geweest had je nu pijn in je arm, geen doof gevoel. je kan er mee naar de huisarts, maar als het pas een paar dagen bestaat zou ik nog even wachten

07 jan 2004 10:21 #4

• marijke
het kan ook zijn dat er in je nek iets vastzit dan straalt het uit naar de armen en hand en vingers.mestal komen daar de klachten vandaan, een fysiotherapeut kan je wel verder helpen.

Re:Wie helpt mij ( PRIKKELGEVOEL ARM. HAND, VINGERS ) 24 nov 2011 13:22 #5

• vanessa
dit is een typisch geval van carpale tunnel syndroom
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op