Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

gekneusde of gebroken kleine teen

gekneusde of gebroken kleine teen 21 jun 2006 22:40 #1

• Sina
Afgelopen zondagavond heb ik terwijl ik op blote voeten in huis liep,mijn kleine teen heel erg hard gestoten.Ik heb nu erge pijn aan mijn teen en aan het gedeelte van mijn voet,waar het teentje tegen aanzit.
Dit gedeelte van mijn voet en mijn kleint teentje zijn opgezet,en
blauw en rood.Afgelopen nacht lag ik tot half 3 's nachts nog wakker van de pijn.
Ik heb toen een Irbopufen 600 ingenomen,later ben ik wel in slaap gevallen.
Vandaag op mijn werk had ik een brandend gevoel in mijn voet.
Ik ben toen op een krukje in een douche gaan zitten op mijn werk,en heb er met de koude douche koud water overheen gespoeld.In de middagpauze heb ik mijn voet op een stoel
gelegd.Ik had wel het gevoel,dat dit even wat hielp,maar later toen ik weer aan het werk was kwam de pijn en de branderigheid weer terug.
Ik weet ook niet,of mijn kleine teen is gebroken of gekneusd,maar ik heb wel eens gehoord,dat de artsen er niets aan doen,als hij bebroken of gekneusd is.
Dat is de reden,dat ik ook nog niet naar mijn huisarts ben geweest,want ik moet er ook
niet aan denken,dat zij met haar handen eraan komt,omdat het zo zeer doet.
Want toen ik met mijn voeten onder de douche vandaan kwam,kon ik tussen mijn kleine teen,en de teen die er naast zit niet afdrogen,want dat deed ontzettend zeer.
Ik heb me nu voorgenomen,om als ik vannacht weer slecht slaap door de pijn,dat ik morgen mijn huisarts bel voor een afspraak.
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt,en kun je dan gewoon blijven werken,of moet je
er mee rusten? En doen ze er als hij gebroken is ook gips om?En wat als hij zwaar gekneusd is,wat gaan ze er dan aan doen?
Bijvoorbaat dank voor je informatie

Re:gekneusde of gebroken kleine teen 12 mrt 2011 18:28 #2

Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op