Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Pijn in vinger

Pijn in vinger 18 aug 2005 15:44 #1

• Lexy
Al bijna 2 jaar heb ik heel veel pijn in mijn wijsvinger, en kan ik hem niet meer buigen. Bij elke beweging schieten de tranen in mn ogen. Ben hiervoor naar de dokter geweest, en er zijn foto's genomen en er is bloed geprikt, maar er is niets gevonden. Ben naar huis gestuurd met een asprintje maar.. hij word steeds dikker, en ik kan gewoon niet meer normaal funcioneren, en sinds kort begint het bij mn andere wijsvinger ook al.. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Alvast bedankt..

19 aug 2005 08:20 #2

• ikke
reuma?

19 aug 2005 15:26 #3

• Lexy
ikke schreef :
reuma?
Dacht de dokter ook al aan, mijn bloed is op reuma getest, en ze vonden niets..

20 aug 2005 11:27 #4

• Anoniem
ok,sorry voor spelfout,en een trichelvinger,weet niet of ik het goed gespeld heb,maar zo zeg je het wel,groetjes

Re: Pijn in vinger 15 okt 2005 13:06 #5

• heleen
Lexy schreef :
Al bijna 2 jaar heb ik heel veel pijn in mijn wijsvinger, en kan ik hem niet meer buigen. Bij elke beweging schieten de tranen in mn ogen. Ben hiervoor naar de dokter geweest, en er zijn foto's genomen en er is bloed geprikt, maar er is niets gevonden. Ben naar huis gestuurd met een asprintje maar.. hij word steeds dikker, en ik kan gewoon niet meer normaal funcioneren, en sinds kort begint het bij mn andere wijsvinger ook al.. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

halllo
ik heb ook maanden last van mijn wijvinger gehad mijn vermoeden was dat het door mijn werk kwam ik deed nl al 20 jaar de zelfde handelingen ermee
Eerst jeukte ie enorm ik dacht dat ik door iets gestoken. was de huisarts zei dat ik er mee moest rusten en schreef mij een vinger kooitje voor als steun>>.het heeft niet veel geholpen////Na een tijdje zwol ie op en deed zelfs pijn,, ik heb ook fotoos laten maken en bloedgeprikt.....bij mij zag je echt wel op de fotoos wat er aan de hand was .de gewrichten waren gewoon dik,,,,ik moet er mee leven ..mijn werk is nu wel aangepast..........ik raad je aan nog ens fotoos te laten maken en bleod te prikken.meschien zie je nu wel iets,,,,,,,,,,,,,,,,,sukses laaat je nog iets van je horen

Re:Pijn in vinger 28 jul 2010 18:24 #6

• Anoniem
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op