Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Genitale wratten

Sex na webranden genitale wratten??

Sex na webranden genitale wratten?? 12 jul 2007 19:33 #1

• Tanja
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.,
mijn arts heeft ontdekt dat ik genitale wratten hebben en ik ben voor
behandeling naar het ziekenhuis geweest gisteren daar hebben ze t onder
n korte verdoving weggebrand (Elektrocoagulatie heet die behandeling)
maar nou weet ik niet na hoeveel tijd ik weer mag vrijen met mijn partner??
Kan iemand mij aub antwoord geven z.s.m.
Alvast BEdankt
groetjes Tanja

12 jul 2007 20:41 #2

• Anoniem
als de wratten helemaal weg zijn. dus niet blaren of iets dergelijks. dan kan je zonder problemen weer sex hebben.
groetjes meggy

Sex na webranden genitale wratten?? 13 jul 2007 10:19 #3

• Tanja
Bedankt voor je antwoord maggie

heb jij hier ook ervaring mee en na hoelang heb jij weer geslachtsverkeer gehad

13 jul 2007 18:25 #4

• Anoniem
hoi
ik moest ze laten aanstippen. heeft ongeveer een half jaar geduurd voordat ze helemaal eraf waren. eerst worden het blaren, dan korstjes enz. maar ik heb ze denk ik TE vaak aangestipt. omdat ik zo panisch ervoor was haha ik dacht echt dat wil ik nooit meer. dus ben ik als een gek gaan stippen. het maakte veel huid toen kapot. en heb een half jaar lang geen gemeenschap gehad toen.
maar het hielp wel, want tot dusver heb ik ze niet meer gehad. de ha zei me dat je het altijd kon overdragen zolang je er nog iets van ziet. korstje, blaasje, enz. het kan heel lang duren voor een besmetting tot uiting komt. zelfs wel een jaar. misch heb je je vriend al besmet of niet..... mijn vriend heeft het nooit gekregen gelukkig.
ik weet niet hoe erg je het hebt? maar ik had er 1 en verspreidde die zelf dmv het scheren. dus.....
ik hoor wel van je
xxx meggy

13 jul 2007 19:05 #5

• Tanja
Hoi

Dat is denk ik tog even anders wegbranden en wegstippen
maar lang zeg n half jaar
ik denk en hoop dat t bij mij niet zo lang duurt
ik heb ook een colega zij had dezelfde behandeling en na anderhalf week waren de brandwondjes al geheel en kon ze weer sex hebben

17 jul 2007 15:34 #6

• Tanja
Heeft iemand nog n antwoord???????

groetjes

17 jul 2007 18:00 #7

• Anoniem
hoi,
das fijn anderhalve week!!!
tja denk dat dat aanstippen langer duurde. wens je veel succes. maar raad je aan niet te snel sex te hebben hoe moeilijk je het ook vind misschien. doe dan maar andere dingen haha. want anders heb je dalijk helemaal de poppen aan het dansen. laat het eerst GOED genezen.
veel succes ermee en sterkte!
doeiiiiiii gr.

18 jul 2007 16:13 #8

• Tanja
Hoi

Nee ik haast me niet ik laat t inderdaad goed genezen
maar bij mij waren t de eerste paar dagen na t wegbranden soort blaren
en nu zijn het eigenlijk korstjes dus ik ben benieuwd

Re:Sex na webranden genitale wratten?? 04 dec 2010 21:58 #9

• anoniempje
Hoe begin je een nieuwe relatie wanneer je deze virus hebt, dat gedeelte was ik wel benieuwd naar.

Re:Sex na webranden genitale wratten?? 27 jan 2011 13:09 #10

• onbekend
dat vroeg ik me ook af anoniempje...
ik heb het wel verteld, maar nu moet ik nog onder behandeling van de dermatoloog... en heb dus sinds kort weer een vriend (na 3 jaar)

dat betekend dus dat ik zo'n half jaar moet wachten?

Re:Sex na webranden genitale wratten?? 10 mrt 2011 14:09 #11

• anoniem
Hoi,

Ook ik ben sinds kort erachter gekomen dat ik ze heb. Erg vervelend want ik loop er al een tijdje mee zonder te weten wat het was.
Ik heb net iemand leren kennen maar wil het nu nog niet zeggen.. Eerst wil ik ervoor behandeld zijn.
Hoe hebben jullie het aangepakt toen je erachter kwam?

Groetjes..

Re:Sex na webranden genitale wratten?? 13 mrt 2011 23:27 #12

• Bas
Ga naar de huisarts voor een behandeling.

Re:Sex na webranden genitale wratten?? 02 jul 2012 17:42 #13

• Hope
Haii! Ik moet morgen ze laten wegbranden, heb hier best veel schrik voor, heb je veel pijn gehad achteraf of viel het reuze mee?

Re:Sex na webranden genitale wratten?? 24 mrt 2013 22:54 #14

• anoniem
Hallo, over de vraag "hoe je een nieuwe relatie begint indien genitale wratten bekend zijn", dat vroeg ik mij ook af. Ik heb mijzelf voorgehouden geen vriend te nemen totdat ik er vanaf was. Echter, zo liepen de dingen niet. Ik werd verliefd. Ik heb hem vandaag verteld dat ik ze heb. Ik vond het doodeng en verschrikkelijk moeilijk te vertellen, maar hij wilde bij me blijven. Hij zei namelijk dat een relatie niet om seks draait en degene die dat wel vinden een nekschot moeten krijgen. Je kan je wel voorstellen hoe blij ik was met dat antwoord. Het is dus mogelijk, maar vertel van te voren wel waar je last van hebt! Hij vond het heel fijn dat ik het hem heb verteld. En nu zijn we al helemaal happy in de liefde! Succes iedereen die hetzelfde probleem heeft.

Re:Sex na webranden genitale wratten?? 06 jun 2013 14:38 #15

Lees ook:

Nieuwe relatie na genitale wratten
www.dokter.nl/index.php/Herpes-genitalis...atie/datingsite.html

Sex na webranden genitale wratten?? 03 apr 2014 13:10 #16

• Anoniem
Hoi,
ik heb nu al van december 2013 gw.
Ondertussen heb ik een maand Aldara creme gebruikt, heeft me veel leed bezorgd en ze zijn weer terug gekomen.
Opnieuw naar de dokter en heb ze toen ook laten wegbranden in het ziekenhuis, hier heb ik weinig last van gehad, enkel tijdens het plassen en wassen brandt het een beetje.
Maar ook deze behandeling heeft niks geholpen, 1 week na het wegbranden waren ze alweer terug!!!
Mijn partner had er ook en heeft deze laten wegvriezen en 2maanden Aldara gebruikt en bij hem zijn ze weg.
Ik zit dus met men handen in men haar.
De dokter zei dat mijn beste optie nu Podofyllotoxine is maar dit is niet meer te krijgen in Belgie en zelfs met deze behandeling zou het 2jaar duren voordat het volledig weg is.
Ik heb een vaste relatie maar met de gw is er van sex geen sprake, de kans op het terug doorgeven aan mijn vriend is te groot!

Op zich zijn gw niet zo erg, er zijn ergere dingen, maar toch....
Voor een vrouw is het niet aangenaam en hierdoor voel ik me niet op en top vrouw.
Ik ben iemand die heel gesteld is op hygiene, om mij daar te wassen gebruik ik zelfs isobetadinezeep, mensen met gw kunnen dit best dagelijks gebruiken om verdere uitbreiding wat onder controle te houden!
Dit wou ik even kwijt en het enigste wat ik nog kan zeggen aan al degene die er ook last van hebben..... hou vol!!!!
Het duurt mss lang maar uiteindelijk is het dat wel waard!!!!
Grtjs Tasha
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op