Dokter.nl

Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)  Klik hier voor informatie en beschikbaarheid
Doe hier de slaaptest!

Heeft u wel eens slaapproblemen of last van snurken, vermoeidheid of concentratieproblemen?
Doe dan onderstaande medisch erkende slaaptest van Dokter.nl, om ernstige gezondheidsproblemen te voorkomen. De uitslag van de vragenlijst geeft aan of er bij u wel of geen verhoogd risico is op een slaapstoornis.

Geef aan wat op u van toepassing is:

1. U snurkt
Maak a.u.b. een keuze

2. Bent regelmatig vermoeid
Maak a.u.b. een keuze

3. Last van apneus  (door partner vastgestelde ademstops tijdens slaap)
Maak a.u.b. een keuze

4. Hoge bloeddruk
Maak a.u.b. een keuze

5. U heeft duidelijk last van overgewicht (BMI= bodymassindex > 35)
Maak a.u.b. een keuze

6. Ouder dan 50 jaar
Maak a.u.b. een keuze

7. Halsomvang is meer dan 40 cm
Maak a.u.b. een keuze

8. U bent een man
Maak a.u.b. een keuze

Uitslag vragenlijst

Vul hieronder uw naam en e-mailadres in en ontvang binnen enkele ogenblikken per mail de uitslag op uw ingevulde vragenlijst.

Achternaam
Vul a.u.b. uw achternaam in

Uw e-mailadres
Geef a.u.b. een e-mailadres op

Vink a.u.b. de algemene voorwaarden aan

Uw privacy zal te allen tijde gerespecteerd worden. Dat betekent dat er geheimhouding rust op uw persoonlijke en medische gegevens. Uw gegevens zullen dan ook nooit aan derden verstrekt worden.

Ik wil graag gebeld worden door een KNO-arts als er een substantieel risico bestaat op OSAS:

Uw telefoonnummer (optioneel)
Ongeldige invoer

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Genitale wratten

Genitale wratjes

Genitale wratjes 24 mei 2005 20:44 #1

• jojo
Vraagje: Heeft er imand een megatip voor het weghalen van genitale wratjes. Ik ben bij de dokter geweest en die zei dat het vanzelf wel weggaat en ik mezelf niet ongerust moest maken. Heel fijn hoor maar ik zit nu wel met een complex, ik ben ook bang er iemand anders mee te besmetten. Heeft iemand misschien een goede tip om hier toch wat sneller vanaf te komen.....?

Re: Genitale wratjes 25 mei 2005 21:39 #2

• roxanna
nou ik heb er nou ook last van en ik ben ook bij dokter geweest en die heeft me wel spul ervoor gegeven, het heet condyline 0,5% het droog de wratten zeg maar uit, ik doe het nu ook, alleen het raak zo erg uitgedroogd en schraal dat het net gewoon ging bloeden.

heeft iemand ervaring met dat condyline want ik weet niet of ik er nou mee door moet gaan?
Laatst bewerkt: 06 apr 2011 10:46 door Anoniem1.

Re: Genitale wratjes 06 jul 2005 00:15 #3

• Anoniem
Ik heb het spul ook gebruikt en het is inderdaad vrij agressief vandaar dat je ook goed de gebruiksaanwijzing moet naleven. Als het gaat bloeden heeft geen zin om door te gaan gewoon wachten tot de hiud enigzins hersteld is en als dan de wratjes er nog steeds zitten de behandeling hervatten. Wel goed opletten dat je alleen de wratjes aanstipt en niet de gezonde huid eromheen dan bespaar je jezelf veel onnodige pijn
Laatst bewerkt: 06 apr 2011 10:48 door Anoniem1.

Re: Genitale wratjes 14 sep 2005 12:56 #4

• mupke
wat je moet doen is voor dat je de wratten aantipt eerst insmeren met vasaline niet op de wratten zelf maar op de normale huid
Laatst bewerkt: 06 apr 2011 10:49 door Anoniem1.

15 sep 2005 21:38 #5

• Anoniem
Je kan ze ook wegsnijden, maar wees voorzichtig, informeer, ik weet niet precies waar ze zitten bij jou.

genitale wratjes 30 sep 2005 16:38 #6

• petra
Hallo, ik heb ook condilyne gekregen bij de huisarts, ik moest 3 dagen aanstippen en de week daarop weer 3 dagen. Daarna leek het net of heel mijn huid verbrand was. Na een week was alles geheeld. Dit is nu 5 mnd geleden en (klop even af) en ze zijn nog niet terug. Volhouden dus, als het niet terug komt vind ik het een wondermiddel. Geloof me, ik heb wel een gewone wratjes gehad maar zelfs na bevriezing kwamen die nog terug.
Groetjes.

30 sep 2005 19:25 #7

• Anoniem
mijn vriend heeft dit ook gehad, en heeft ook de condilyne gekregen van de huisarts. Het is idd vreselijk agressief spul, mijn vriend had er veel pijn door, en het zag er net uit alsof het op die plekken aan het rotten was ofzo, echt vies. Maar ik heb het er geloof ik ook 3 dagen lang 2x per dag op aangebracht bij hem, en dan moesten we wachten of het de volgende week over was anders moesten ie ook weer overnieuw 3 dagen de druppels aanbrengen. Maar het was gelukkig weg! En je ziet er nu niks meer van! Zelfs geen littekentjes! En idd dat van de vaseline is een goede tip!

09 okt 2005 23:23 #8

• Anoniem
wat een sukkel van een dokter zeg 'gaat vanzelf weg' natuurlijk gaat t niet vanzelf weg, sterker nog, t is onwijs besmettelijk, als je aan zon wrat komt en dan jezelf op een andere plek aanraakt komen ze daar ook..ze komen alleen op zachte huid, zoals in de vagina. ze kunnen groeien tot enkele centimeters!!! ik heb t jaaareeeen geleden gehad, ik had er maar 2 , hele kleintjes en ik heb toen wartex creme gehad, dat brand ook als de neten, maar ik dacht: volhouden, want een vriendin van mij had t ook gehad en vanbinnen, dat kan je dus niet met creme weghalen, en dus moest t bij haar weggelaserd worden en ze zei dat t hartstikke pijn deed..dus ik heb 3 sessies creme gedaan, mijn hele huid lag open, ik kon niet eens normaal zitten. wat een ellende..maar t is wel weggegaan en nooit meer teruggekomen. nu hebben wratten wel een verband met het hpv virus, wat ik een paar maanden geleden ontdekt heb(dat ik dit had) daar ben ik sinds vorige week ook van genezen. heb 3 maanden zware terapieen gedaan, want dit is dus een virus wat je cellen kan veranderen in kankercellen. nou ben je lekker mee. en dat heeft dus een of ander verband met die wratten.. ik weet t niet. kan zijn dat ik allanger dragen was van dit virus en vorig jaar heb ik te veel bvan mijn lichaam gevraagd en toen heeft t zich snel ontwikkeld. ik had een stuk aangetast weefsel op de baarmoeder hals. maar dat is nu weg.. ongelovelijk, met alternatieve terapieen..succes ermee, en ik zou lekker doorgaan met die zalf ook al sta je in brand.

10 okt 2005 20:08 #9

• r
vandaag zijn bij mij de wratjes bevroren met stikstof, en ze zouden moeten afsterven, nu zag ik dat de arts ze niet allemaal heeft behandeld. Ik heb wel een zalf gekregen waarmee ik over ca 2 weken mee moet gaan beginnen te smeren. mijn vraag: de wratjes welke niet met stikstof zijn behandeld, gaan deze weg door de creme ?

Re: Genitale wratjes 20 okt 2005 19:45 #10

• Anoniem
jojo schreef :
Vraagje: Heeft er imand een megatip voor het weghalen van genitale wratjes. Ik ben bij de dokter geweest en die zei dat het vanzelf wel weggaat en ik mezelf niet ongerust moest maken. Heel fijn hoor maar ik zit nu wel met een complex, ik ben ook bang er iemand anders mee te besmetten. Heeft iemand misschien een goede tip om hier toch wat sneller vanaf te komen.....?

Hoi, luister aub niet naar je huisarts, want het is ontzettend hardnekkig. Ik ben er nu al een jaar mee bezig en er nog steeds niet vanaf. Ook condolyne gebruikt. Ik ben onder behandeling bij een gynacoloog en dermatoloog. Bevroren, gebrand, en nu OK in het ziekenhuis. Besef dat je heel erg besmettelijk bent, condoom is vaak niet afdoende. Het heeft voor mij een enorme impact op mijn welzijn, ik ben vrijgezelf en moet steeds smoezen verzinnen als iemand geinteresseerd is. Eenmaal heb ik eerlijk gezegd, en toen liep ie gillend weg. Er rust, geheel onterecht, een taboe op soa's..mensen denken nog steeds dat je een losbandig leven leid als je besmet bent met een SOA. Maar je hoeft het maar 1 keer te doen..Ik raad je ook aan om je op andere soa's te laten testen. Zet je over je schaamtegevoel heen en pak het aan. Artsen zijn positief, ik kom er echt vanaf, dus jij ook, de aanhouder wint.
Heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt.

Re: Genitale wratjes 21 okt 2005 16:19 #11

• gertie
[probeer eens warteczalf (3dagen aanstippen,4dagen niet)dit 0ver 4 weken verdelen.
Bij mij is het helemaal weg .
Het is ook wel een agressief goedje.

29 okt 2005 11:21 #12

• willem
[ik heb nou wartec gekregen, en dat spul werkt zo goed dat ik een mega blaar heb gekrgen op mijn eikel,

maw de tip van eerst met vaseline insmeren wel opvolgen mede Soa-ers,

maar wat kan ik nu tewgen deze " verbranding " doen ? behalve ff stoppen met gebruiken van.....

genitalen wratten al 12 jaar 08 nov 2005 21:40 #13

• wrat
hallo allemaal,
ik heb zelf al 12 jaar last van deze klere dingen en het beiinvloed wel mijn hele leven heb alles doorstaan van efudix craem wegbranden aanstippen bevriezen etc niets maar dan ook niets heeft geholpen en deed ook heel veel pijn heb ook een gezin waaronder ook een man en ik schaam mij er vreselijk voor al is hij heel lief en begrip vol ik wil er vanaf wie helpt mij?

Genitale wratjes 29 dec 2005 02:42 #14

• Anoniem
Ik heb gelezen in een tijdschrift dat je lichaam besmet is met een virus als je genitale wratten hebt. Nu heb ik ook gelezen dat iemand met deze virus ook van het kastje naar de muur is gestuurd door de doctoren. Deze persoon heeft een homeopaat bezocht en heeft een middel gekregen. Dit spul heet THUJA D6. Dit moet je 3 keer daags drinken en 1 x daags de wratten aanstippen. De virus schijnt ook van binnenuit uitgeroeid te worden met dit middel, terwijl de artsen (lees huisartsen) alleen de wratten weg proberen te halen. En dus niets aan het virus zelf doen. Die persoon heeft na 1 kuurtje nergens last meer van gehad. Hij noemde het een wonder middel. Ik zou zeggen gewoon proberen. SUCCES

Re: Genitale wratjes 03 jan 2006 19:37 #15

• dr. Martijn
hoi, ik weet dat het gek klinkt, maar ik heb wratten op mijn penis gehad en ik had er elke ochtend mijn 'ochtendplas' op gedaan. die ochtendurine is namelijk zo geconcentreerd dat deze de wratten weghaald. suc6 ermee.
Laatst bewerkt: 17 mrt 2011 11:37 door Anoniem1.

07 jan 2006 14:55 #16

• Anoniem
kan je dat spul ook bij een apotheek of winkel kopen ben als de dood om naar de dokter te gaan :S!

Thuja d6 08 jan 2006 16:49 #17

• Anoniem
Ja hoor die kun je gewoon bij een apotheek of een drogist halen zonder recept. Een kun je kopen voor inwendig en de ander voor uitwendig gebruik. Gr. M

Re: Thuja d6 10 jan 2006 16:12 #18

• Anoniem
Anonymous schreef :
Ja hoor die kun je gewoon bij een apotheek of een drogist halen zonder recept. Een kun je kopen voor inwendig en de ander voor uitwendig gebruik. Gr. M

inwendig en uitwendig?

Re: Thuja d6 10 jan 2006 16:28 #19

• Anoniem
Anonymous schreef :

oke dat is mooi fijn om te horen maar kan je me ook vertellen hoe het heet en weet je miscien een winkel??

bedankt

Re: Genitale wratjes 03 feb 2006 16:19 #20

• melissa
ik heb een homeopatisch middeltJe besteld

THUJA D6 DRUPPELS DIE VAN BINNENUIT HET GENITALE WRATVIRUS OM ZEEP HELPT.

VERDER HEB IK WRATTENOLIE SPECIAAL DAARVOOR BESTELD BIJ JUNIPERUS.NETOF ZOEK OP ANTHEMIS AROMATHERAPIE.

Re: genitalen wratten al 12 jaar 03 feb 2006 16:26 #21

• MELISSA
KOOP THUJA D6 EN THUJA AANSTIPVLOEISTOF VAN EEN HOMEOPAAT HET IS NIET EENS DUUR EN HET HELPT.
WEL VOLHOUDEN MET DIE DRUPPELS.
JE KAN ALS AANVULLING ECHINAFORCEDRUPPELS OF TABLETTEN NEMEN OM JE EIGEN IMMUUNSYSTEEM TE VERSTERKEN!!
Laatst bewerkt: 17 mrt 2011 11:41 door Anoniem1.

Re: genitalen wratten al 12 jaar 23 jul 2009 03:30 #22

• @rno
Ik heb zelf ook 2 van die vervelende dingen op mijn eikel, omdat ik bij de meeste mensen zeer wisselende berichten over doctoren zie ben ik eerst zelf maar eens gaan knutselen. Even googlen en ik kwam uit op knoflook. Voot het slapen pers ik een teentje (vers) uit en breng het sap aan met een wattenstaafje, vervolgd door een pleisterje ook met wat sap erop. Brank even 5 minuutjes en dan voel je niets meer, nu na 3 dagen zijn ze al flink weg, als ze helemaal weg zijn zal ik noc 1 x posten!

Re:Genitale wratjes 17 sep 2009 16:34 #23

• Zwolle
Heeft je dokter gezegt dat het zelf overgaat.
Het kan inderdaad zelf overgaan maar ook niet.
Het kan ook erger worden.
Ik heb het namelijk ook en het is bestemmelijk voor je vriend/vriendin als je daar in lichamelijk contact mee hebt.
Je kan het bij de dokter laten weg knippen snijden.
Maar er zin ook gewone zalfjes voor
Ik heb zelf een stipper dat ik op de wratjes moet gaan stippen.
Het is wel zwaar spul als jehet op de gewone huid veel krijgt dan kan het gaa iriteren.
Heb brand wel een klein beetje. niet heel erg.

Beter datje een zalf er voor gaat vragen!
En als je naar dokter gaat vraag dan naar en vrouwelijke dokter. Is veel fijner en legt het je makelijker uit!

Re:Genitale wratjes 19 nov 2009 08:54 #24

• Anoniem

Re: 07 dec 2009 11:52 #25

• lizard
er is geen verband tussen g. wratten en baarmoederhalskanker, dat zijn andere typen hpv.
Moderators: Cheers, Tandor
Bel met medische vragen of voor advies - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Klik hier voor informatie en beschikbaarheid

Vind Dokter op