Dokter.nl

BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.
Zere borsten (1/1) - Medisch Forum - Dokter.nl
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Zere borsten

Zere borsten 03 jan 2006 12:05 #1

• Me
Ik heb sinds een week of twee nogal zere borsten, het voelt de hele tijd als een soort van spierpijn en ze zijn ook erg gespannen. Als ik zelf ga voelen voelt het als een blauwe plek (maar die zit er niet). Ik heb al een keer eerder last gehad van zere borsten, maar dat was een paar jaar terug en op een andere plek. De bovenkant deed toen een beetje zeer, de huisarts zei toen dat het kwam door dat ze vrij groot zijn (Nu DD). Maar het voelt nu anders, ik kan zelf niets aan mijn borsten ontdekken dat anders is dan normaal, behalve dat het zeer doet. Ik weet eigenlijk ook nooit goed wat ik nou moet voelen.....
Wie weet hier iets over en kan me eventueel gerust stellen?

Groetjes Me

03 jan 2006 12:08 #2

• Me
Het is nu ook zo dat ik rondom zere borsten heb, voor alle volledigheid.
en trouwens ik ben 21 en aan de pil, dus het is niet de overgang :)

03 jan 2006 22:15 #3

• Anoniem
Je bent niet zwanger ?

Re: Zere borsten 04 jan 2006 04:47 #4

• ik
Hee ik ben bijna 21 ook aan de pil en ik heb precies het zelfde gevoel. Ik heb helemaal geen grote borsten cup 70 a. Maar het voelt idd als een blauwe plek, rondom. Vooral aan de onder en zij kant. In beide borsten, ook sinds een week of 2

05 jan 2006 16:02 #5

• Anoniem
En nee, ik ben niet zwanger, ik had ook last van een gevoel van blaas ontsteking, dus ik schrok al. Ik heb voor de zekerheid een zwangerschaps test gedaan, maar die was negatief...

05 jan 2006 16:03 #6

• Me
Dus ik weet eigenlijk ook niet echt wat het dan wel is.....
Ik ga maandag ermee naar de dokter, maar in de tussentijd ben ik wel wat bezorgd. Het zal wel niets zijn, maar het doet wel zeer.

Re: Zere borsten 05 jan 2006 16:05 #7

• Me
Ik hoop ook voor jou dat het niets is, maar als ik naar de dokter ben geweest laat ik het wel even weten aan je, Okee? Misschien stelt dat je dan wat gerust.
Laatst bewerkt: 05 jan 2012 09:42 door Anoniem1.

06 jan 2006 19:17 #8

• niempje
Hoi dit is wel vaag. ik ben bijna 23 en ik heb sinds +- een maand precies wat jullie beschrijven en it freaks me out. ik ben ondertussen al ongesteld geweest maar ik maak me toch wel zorgen.

06 jan 2006 20:30 #9

• Me
Je kunt voor de zekerheid altijd een zwangerschapstest doen, heb ik ook gedaan, dat lucht toch wel op ....

zere borsten 13 jan 2006 13:53 #10

• loesje
heej dames,
ik heb het zelfde zids 2 weken en ben ook 21 en aan de pil. heeft 1 van jullie de huisarts al gesproken? dan weet ik of ik ook moet gaan... liefs loesje

Re: Zere borsten 13 jan 2006 13:55 #11

• loesje
ben je al bij de dokter geweest?

Re:Zere borsten 04 jan 2012 23:28 #12

• anoniem
ik heb hetzelfde als julie ik ben nu 25 en heb het sinds anderhalf jaar af en aan ben er ook al een keer voor na de dokter geweest en die zei dat het van de stress komt maar krijg het vaker dus ga ok weer na de dokter terug heb er ook andere syptomen naast pijn bij mijn eierstokken en baarmoeder en of ik nu menstrueer of niet maakt niet uit het komt met vlagen dus mischien een beetje rustig doen en als het erger wordt terug na de dokter

Re:Zere borsten 13 feb 2012 14:43 #13

• Dinges
Hoi Anoniem

En nu? al naar de dokter geweest? Ik heb nl hetzelfde, echt de dezelde symptomen en ben niet zwanger.

Gr. Dinges

Re:Zere borsten 13 feb 2012 14:47 #14

• Sel
En nu? Hoe gaat het nu en ben je al naar de dokter geweest? Ik heb hetzelfde, ook last van eierstokken enz. Dus ben benieuwd naar je antwoord.

Re:Zere borsten 22 dec 2012 19:51 #15

• mij
Hey,

Hier heb je een site waar veem info op staat omtrent pijn aan de borsten.
www.e-gezondheid.be/pijnlijke-borsten-ee...e-uitleg/actueel/346

Mss raken jullie hier wijzer uit en een dokter raadplegen als de pijn blijft is mss aan te raden. Het is mss door verandering van de pil dat het over is.

Grt

Zere borsten 06 nov 2013 22:59 #16

• Anoniem
Hallo meiden
Ik heb nu ook hele zere borsten ik kan geen eens de deken der oplegen ik weet echt niet wat ik moet doen ik ben 18jaar dus zit ook niet te wachten op een kleintje.
Hebben jullie mischien goede raad?

Zere borsten 07 nov 2013 01:05 #17

• Tandor1
Als je zwanger zou zijn heb je toch echt ook nog andere symptomen dan alleen maar zere borsten.
Het is mogelijk dat het je melkklieren zijn die ontstoken zijn.
Ga met die klachten naar je huisarts.

Zere borsten 07 nov 2013 01:34 #18

• Anoniem
Ook ik heb wel eens last van zere borsten. Soms voelde ik ook een bult in mijn borst. Mijn vriend had me naar de dokter verwezen. De dokter zei dat het ontstoken melkklieren waren en dat het vanzelf over zou moeten gaan. Gelukkig was dit ook zo.
Moderators: Cheers, Tandor
BEL een VERTROUWENSPERSOON - Tel: 0900-1992 (€ 0,9 p/m)
Het is mogelijk dat u vragen heeft die u liever niet op een publiek forum plaatst, ondanks de anonimiteit van het forum. Misschien heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of zou u graag met een vertrouwenspersoon/professional over uw problemen willen praten. Voor meer info en beschikbaarheid, klik hier.

Vind Dokter op