Last van de ogen

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Hallo iedereen, zit met een probleempje en misschien kunne jullie me daarbij helpen…

De laatste tijd heb ik enorm veel last van mijn ogen… Ik weet al dat ik vocht achter mijn vlies heb, zodat ik altijd van die zwevende dingetjes zie, vooral als ik naar de lucht zie, ben hieral mee naar de oogarts geweest en die zei dat zule dingen niet schadelijk zijn…

Maar nu tegenwoordig zit ik enorm veel op de pc en kijk ik ook wel vaak naar tv…

Mijn probleem is als het bijvoorbeeld donker is en ik neem een klein lichtje en draai er een cirkel mee of een streep dat het echt een straal is die achter het lichtje aankomt, precies of mijn ogen kunnen het niet volgen en als ik zie op een plek waar niet zoveel licht en me blijf concentreren op iets komt er precies zo wat zwarte sneeuw in mijn zicht, precies hetzelfde als op een televisiescherm, in het licht heb ik hier minder last van…

Kan iemand me soms helpen of vertellen wat dit is??

Moet ik me zorgen maken of is dit een verschijnsel van teveel op de pc te zitten of iets anders??

Alvast bedankt allemaal…

Reactie

Die zwevende dingetjes hebben de meeste mensen.
    Kijk eens op dit forum op het onderwerp ogen.
    Je hebt ,trouwens ,geen vocht achter je vlies.
    Lees eens wat meer over ogen.

Reactie
Reageer op: Last van de ogen
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en relevante advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder