hooikoorts

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Mijn zoontje heeft sinds 3 jaar hooikoorts. Het wordt ieder jaar erger. Hij is getest in Belgie en hij zat op het hoogste niveau, onmeetbaar. Hij wordt er ook astmatisch bij.
    De Pediater (kinderarts) wil nu gaan vaccineren. Om te proberen zijn allergische reactie te verminderen en op den duur te stoppen. Heeft iemand hier ervaring mee?? Nu hoorde ik dat er in Nederland een tablet is wat ook die werking kan hebben, zou drie jaar duren voor een goed resultaat. Hoe heet dit geneesmiddel?? HELP!!!

Reactie

Ik ben heel goed geholpen door een antroposofisch arts. Had erg veel last en ben er nu totaal vanaf. Ik kreeg een soort wespestekenkuur, best wel pijnlijk, maar je moet er wat voor over hebben.

Reactie

Voor een manneke van 10 jaar is een wespenstekenkuur geen optie!! Sorry!!
    Please!!!!!!!!!!! Weet iemand de naam van dat nieuwe geneesmiddel??

HELP!!!!

Reactie

Ik heb zelf ook hooikoorts en ik weet niet van een pil die drie jaar werkt. Er is wel een spuitje dat je kunt krijgen hier tegen en dit werkt ook drie jaar en helpt echt super goed.

Reactie

suzan,

hoe heet die spuit?? ik word gek van die hooikoorts.. als ik een hooikoortsaanval heb, geef ik soms over en zit er bloedpropjes in.. ik wil er eindelijk eens iets voor hebben.. die Allerfre pillen helpen echt niet.. dus graag wil ik weten welke spuit dat is..

tnx!

A

Reactie

Ik gebruik zelf al jaren Telfast. Het hele jaar door. Deze werkt bij mij heel goed. Het is een roze tablet in een ovale vorm. Wel consequent slikken anders heb je er niks aan.

Reactie

Mijn zoon had ook veel last van hooikoorts, Hij heeft een druppelkuur gehad, deze duurt 5 jaar en heet oralgen. De hooikoorts verschijnselen zijn heel erg afgenomen maar niet 100% weg. Maar hij kan er nu wel aardig goed mee leven.

Reactie

Ik heb zelf ook hooikoorts en ik weet niet van een pil die drie jaar werkt. Er is wel een spuitje dat je kunt krijgen hier tegen en dit werkt ook drie jaar en helpt echt super goed.

Weet je misschien de naam van het spuitje (medicijn),

Brenda

Reactie

Deze spuit is uit de handel genomen omdat het slecht zou zijn voor de spieren, en in plaats daarvan zijn er druppels op de markt gekomen, deze moet je ook enkele jaren iedere dag nemen, mis je 1 dag dan kan de hele therapie voor niets zijn geweest. De naam van deze druppels is: ORALGEN!!! Ik krijg het ook want ik heb ook al bijna 20 jaar astm. hooikoorts.
    Succes!!!

Reactie

Er is een druppelkuur, deze heet oralgen. meer info op http://www.oralgen.nl Deze kuur duurt drie tot vijf jaar en geeft pas na twee jaar klachten vermindering. maar…. het werkt wel echt aan de allergie en haalt de klachten blijvend weg en niet tijdelijk zoals de meeste medicijnen.
    Kan gebruikt worden vanaf zes jaar.
    Er moet wel eerst helemaal 100 % duidelijk zijn waarvoor je zoon allergisch is. oralgen is er voor alle pollen, huisstof mijt en dieren.

succes

Reactie

is het bekend of dit vergoed wordt door ziekenfonds??

A

Reactie

Oralgen wordt volledig vergoed door de zorgverzekeraar.

Reactie

Oralgen zijn zoete druppels voor onder de tong.

Reactie

Ik weet een goede kuur voor hooikoorts. het is de pollinex-kuur en bestaat uit een 4 of 5 tal spuiten. Je krijgt deze door de huisarts om de paar weken toegedient.
    Maar de laatste spuit moet wel voor april toegedient zijn. De eerste begin je al in januari mee, anders heeft het geen zin.

Ik heb al jaren last van hooikoorts. En het hielp mij altijd enorm!!!!!

De laatste jaren heb ik echter weer heel veel last van eczeem en mag ik de spuiten niet meer gebruiken. Ze verergeren de eczeem Dus pas op. Heb je geen last van eczeem dan zou ik eind van het jaar direct de spuiten door de huisarts laten bestellen.

Reactie
    ”Gerbera” wrote:
    Mijn zoontje heeft sinds 3 jaar hooikoorts. Het wordt ieder jaar erger. Hij is getest in Belgie en hij zat op het hoogste niveau, onmeetbaar. Hij wordt er ook astmatisch bij.
    De Pediater (kinderarts) wil nu gaan vaccineren. Om te proberen zijn allergische reactie te verminderen en op den duur te stoppen. Heeft iemand hier ervaring mee?? Nu hoorde ik dat er in Nederland een tablet is wat ook die werking kan hebben, zou drie jaar duren voor een goed resultaat. Hoe heet dit geneesmiddel?? HELP!!!

Mijn zoon heeft een oralgen kuur gedaan van 5 jaar, het is wel een stuk minder geworden maar niet helemaal weg. Ik weet ook niet of dit al wel mag bij zulke kleine kinderen, hij was al 16 toen hij ermee begon.
    gr. Marijke

Reactie
Reageer op: hooikoorts
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder