huiduitslag om mond.

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

Mijn zoontje van 6 jaar heeft al een half jaar rode pukkeltjes rondom zijn mond jeuken niet en hij heeft er geen last van. Heb al verschillende zalfjes voor geschreven gehad maar niets helpt echt. soms is het bijna weg maar komt steeds terug. Herkent iemand dit ?

Reactie

Lijkt me een allergische reactie door een bepaalde overgevoeligheid voor voedsel. Eczeem?

Reactie

Ik denk niet dat dit eczeem is. Ik heb namelijk eczeem rondom mijn mond gehad en dat jeukte vreselijk, en er kwam ook heel vaak vocht uit.

Ik hoop voor je dat het snel over is. Heel veel suc6.

Reactie

Waarschijnlijk is er dan iets met de darmen. Pukkeltjes rond de mond staan in verbinding met de darmen volgens de chinese geneeswijze. Ik liep zelf al 1,5 jaar met dit probleem. Uiteidelijk via een homeopatische arts aan de Colon Clean gegaan, sindsdien is het aan het verdwijnen!!Het is ook voor kinderen (onder de 6 jaar wel even naar de huisarts!). Het is te verkrijgen bij alle Tuinen, reformwinkels etc. Succes

Reactie
Reageer op: huiduitslag om mond.
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief
Dokter.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en relevante advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'ga verder' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Ga verder